gsxr srad 750 topstaat inruil (beperk)t2takt mogelijk

crash 750

MF veteraan
28 mei 2007
4.021
1
gouda
na lang wikken en wegen zet ik dan toch m'n pareltje te koop.
het gaat dus om een

suzuki gsxr srad 750cc uit '97

km stand net 28.000!

opties:

hindel rvs 4-2-1 uitlaat systeem met aluminium demper
dynojet gasnaalden kitje
k&n luchtfilter(vervangings)
wave schijfremmen en stalen remleidingen voor
blauw kuipruitje+blauwe topkuipsteun
valdoppen
gepolijste velgen

onderhoud:

bij 24.000 zeer grote beurt gehad:
klepspeling gecontroleert(stonden nog perfekt)
carberateurs ultrasoon laten reinigen
olie/filter/bougies
balhooftlager
voorvork keringen
ketting en tandwielen.

bij 26000
remklauwen voor gereviseert
hooftremcillinder vervangen
stalen remleidingen + schijven gemonteerd

bij 27000
nieuwe accu
en achterschokbreker vervangen.

nadelen:
klein deukje in de tank
en hij moet nog goed afgesteld worden.
vorig jaar op de testbank gehad en had toen 120pks op t wiel,maar liep wat te rijk,toen is er een maatje kleinere sproeiers in gegaan,maar toen had ie nog maar 110pk op t wiel,in middels zitten de oude sproeiers er weer in,maar hij loopt nog niet lekker(vermoge tekort)
hier moet dus nog naar gekeken worden.

prijs: zoals ie nu is 2500

fotos 8-)
sradsupers007.jpg

sradsupers006.jpg

sradsupers008.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding, maar ik denk niet dat je hem voor die prijs krijt raakt.

Ik zie dat je de prijs hebt aangepast dus mijn reactie is overbodig :) Succes nog!
 
Laatst bewerkt:
hey chris kerel, tof jouw hier ook tegen te komen..... :]
ga je afstand doen van je pareltje?, moeilijke tijden om voor een degelijke prijs je motor te verkopen op het moment
wat wil je hierna gaan rijden als ik vragen mag, neem aan dat je wel motor blijft rijden?....
 
hej jp!ik wil 2takt gaan rijden,mischien dat er binnenkort al een 125ie komt,maar voor wat meer vermogen wil ik er ook een 250ie bij.
maar de srad staat ook niet in de weg hoor,dus ik heb er ook totaal geen haast mee
 
Laatst bewerkt:
km stand is wel redelijk aantoonbaar.
ik heb de aankoopbon nog van de vorige eigenaar,en die heeft ook een lijst van de tankbeurten met km standen.
ik heb voor + 2000 euro aan bonnen liggen van de afgelopen 3 jaar.
ik kan m wel wat goedkoper maken,maar dan met orginele spullen.
maar wat ik al eerder zei,hij hoeft niet weg.
 
bonnen heb ik genoeg liggen van mijn bmw..

ik denk wel voor 5000 euro bij elkaar..

dat betekent nog niet dat de motor dat bedrag waard is...

bonnen zijn van onderhoud..en goed onderhoud zorgt voor een iets waardevastere motor dan geen onderhoud..maar verwacht niet dat je dat bedrag er uit krijgt..

Je kunt er inderdaad beter voor kiezen hem origineel te verkopen en de onderdelen los te verkopen. denk dat dat meer gaat opleveren voor je.

Dan heb je een goedkope standaardmotor..en een wat duurdere luxe uitgeruste motor..

bedenk wel dat de motormarkt totaal op zijn gat ligt..ik handel wat in bmw onderdelen, maar er is nog geen 1/10e van de vraag van vorig jaar..laat staan het jaar er voor..

Je zou kunnen wachten met de verkoop, maar dan krijg je eerst de winter (vrijwel geen verkoop) en daarna een zomer waarbij niemand meer iets te besteden heeft ivm bezuinigingen.

succes met je verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan