GSXR1000 radiale vorkpoten gezocht, TiNi te koop

Snelle Slak

Rookie
8 aug 2007
19
0
Haarlem
GSXR1000 vorkpoten voor radiale klauwen gezocht, heb gewone TiNi coated poten en inmiddels radiale klauwen, maar het is makkelijker om vorkpoten te verwisselen als adaptor te laten maken. Dus "gewone" TiNi poten zijn te koop zodra iemand radiale poten voor mij heeft.

mail graag naar stoofie5@versatel.nl of bel naar 06-15218450
 
zal wel de titanium nitride coating zijn, volgens mij is dat de zwarte coating op de binnen poten :)

Maar dat is dan weer niet te rijmen met: ik heb inmiddels radiale klauwen .... vorkpoten wisselen .......
En als SS dan al radiale poten heeft , hoeft ie toch geen adapter te laten maken , toch?

En nu ik dit zo neerklik , lees ik idd dat SS waarschijnlijk 'n '01-03 vork heeft en die wil ruilen voor .......
En gisteravond las ik dat SS 'n gewone telescoop-vork met gecoate binnenpoten heeft waar ie van af wil. _O-
Groet , Fred.
 
Hoi Fred en Jozef,

ik heb een GSXR1100W van 1994 met daarin vorkpoten van een GSXR1000 van ongeveer 2002 buitenpoten donkergoudkleurig geanodiseerd, binnenpoten TitaniumNitride (ook goudkleur) coating.

Nu heb ik radiale klauwen van een GSXR1000 gekocht. Omdat dat niet makkelijk aan te passen is zoek ik vorkpoten van nieuwer GSXR1000 type die geschikt zijn voor radiale klauwen.

En als dat is gelukt dan zijn mijn GSXR1000 TiNi poten en ook de originele GSXR1100W poten te koop.

Dus mocht er iemand vorkpoten hebben met radiale remklauw opname dan hoor ik dat graag, dan kan ik kijken of dat redelijk pas te maken is in mijn GSXR1100W.

groeten van Sven
 
Terug
Bovenaan Onderaan