Brakke Gaid
MF veteraan
Ik heb een aantal dagen geleden deze GSXR1100W uit 1993 gekocht om iets te doen en te rijden de komende tijd.
Maar na een lijstje te hebben gemaakt van de "TO DO"list, ben ik een beetje geschrokken van hoeveel geld het nog gaat kosten om hem te krijgen zoals ik wil.
De kont + subframe bevalt me niet, de voorkant bevalt me niet, hij moet kompleet gespoten worden, stuurdemper zit niet mooi, er moeten nog spiegels op etc etc.
En die spullen zijn bij elkaar toch veel duurder dan gedacht.
Motorisch is die wel super! Trekt goed op en geen gekke geluiden van de motor.
Wat is er minder goed aan:
-Het chroom op beide poten is een stukje weg (denk ik, weet niet wat het is)
Hij lekt echter helemaal niet, veert gewoon goed en er zitten wel progressieve veren in
Heb er zelf op de terugweg nog over de 200 mee gereden en geen problemen mee gehad.
-Linker uitlaat bij de bevestiging op de bochten moet gelast worden (ik dacht dat het klemmetje gewoon los zat )
-Het gespoten werk is alles behalve mooi.
Wat is er goed aan:
-Goede motor
-Goede banden
-Goede remmen (stalem remleidingen)
-Mooi extra kroonplaatje erbovenop met riser en breed stuur
-Ketting en tandwielen goed
-Inclusief alle (belgische) papieren
VERKOCHT:
-Voorvork met orig. kroonplaten
-Remklauwen zonder remleidingen
-Linker schetsplaats met schakelarm
-Voorkapje
-Uitlaten
-Frame
-Achterbrug
-Motorblok kompleet
-Toerenteller
-Tank
-Subframe met alles erop
MvG
Brakke
Kappen zitten er hier gewoon los op gezet, dus niet echt netjes.
Maar na een lijstje te hebben gemaakt van de "TO DO"list, ben ik een beetje geschrokken van hoeveel geld het nog gaat kosten om hem te krijgen zoals ik wil.
De kont + subframe bevalt me niet, de voorkant bevalt me niet, hij moet kompleet gespoten worden, stuurdemper zit niet mooi, er moeten nog spiegels op etc etc.
En die spullen zijn bij elkaar toch veel duurder dan gedacht.
Motorisch is die wel super! Trekt goed op en geen gekke geluiden van de motor.
Wat is er minder goed aan:
-Het chroom op beide poten is een stukje weg (denk ik, weet niet wat het is)
Hij lekt echter helemaal niet, veert gewoon goed en er zitten wel progressieve veren in
Heb er zelf op de terugweg nog over de 200 mee gereden en geen problemen mee gehad.
-Linker uitlaat bij de bevestiging op de bochten moet gelast worden (ik dacht dat het klemmetje gewoon los zat )
-Het gespoten werk is alles behalve mooi.
Wat is er goed aan:
-Goede motor
-Goede banden
-Goede remmen (stalem remleidingen)
-Mooi extra kroonplaatje erbovenop met riser en breed stuur
-Ketting en tandwielen goed
-Inclusief alle (belgische) papieren
VERKOCHT:
-Voorvork met orig. kroonplaten
-Remklauwen zonder remleidingen
-Linker schetsplaats met schakelarm
-Voorkapje
-Uitlaten
-Frame
-Achterbrug
-Motorblok kompleet
-Toerenteller
-Tank
-Subframe met alles erop
MvG
Brakke
Kappen zitten er hier gewoon los op gezet, dus niet echt netjes.
Laatst bewerkt: