GSXR600 K5 racer Barry Veneman

Ja inderdaad, gleed weg over een olie/zand spoortje, vandaar de rode vlag, helaas voor mij te laat. was schuivertje doordat het achterwiel dus weggleed, en zo aan de binnenkant van de bocht lag... '(

Das klote. Was je met deze gevallen of was dat met je Honda?
 
Das klote. Was je met deze gevallen of was dat met je Honda?
Dat was met de soes... balen, maar schade viel gelukkig mee, alleen lichte kuip schade (is al hersteld!) en voetsteun/schakel pookje, kopp hendel.

motor gleed weg '( en daarna al snel het gras in...
 
Ik zou barry ff een mailtje sturen dat deze te koop staat, hij heeft er toch weer eentje stuk gemaakt afgelopen weekend?
 
Ja inderdaad ja, heb hem al gemaild... *D
hij weet alleen nog niet of hij wel door wil gaan :o
doet wel pijn zo'n glijpartij over 200 mtr met hier en daar een curbje.. :?
 
Barry maakt het goed trouwens, zijn motor is alleen de pits in gebracht een grote bak.... :?
 
hey heb je de soes racer nog? heeft dat ding schade gehad? zo ja waar? wel een interessant ding
Ja ik heb deze nog!! is inderdaad een interessant ding. Heeft lichte kuipschade (linker zijde) gehad, van een glij partijtje in de bult (assen). :N
Maar belangrijke zaken hebben geen schade opgelopen en motor staat er tip top bij!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Al verkocht? Of ha je er volgend seizoen gewoon op rijden? :?

Nog niet verkocht nee, ik weet nog niet wat ik ga doen komend seizoen, ligt aan omstandigheden... Misschien ga ik wel weer op deze rijden, als ik dezelfde klasse race!! Bevalt verder goed... :Y
en jij alles al klaar voor het nieuwe seizoen...? zelfde motor?
 
de kuipen laat ik binnenkort (ergens in januari) nieuw spuiten, dus als iemand interesse heeft in deze racer, kan je zelf een kleur kiezen, maar wees er dan wel redelijk op tijd bij... anders komt er (waarschijnlijk) een donker kleurtje op.... ;)
 
zoals al in omschrijving gewijzigd is; er zit nu een Lazer duotch hotcam demper met E keur pasklaar bij! prijs blijft ongewijzigd!
 
blok en remklauwen zijn gereviceerd

nieuwe ketting (tsubaki 520 racingpro) en tandwielen
airbox en andere zaken schoongemaakt
nieuw luchtfilter olie filter etc... etc....
Kuip kleur is nog te bepalen
 
Terug
Bovenaan Onderaan