Hét Liemers topique #5: Ride The Line

Nou oké, een foto van je (schone!) motor moet nog net kunnen.. Zolang ze die kale bats van je maar niet zien! :+ Heb trouwens nog wel wat foto's van je! _O-
 
Ah, waar ik die bus inhaalde!

Jup. Daar ja *O*

Hierbij ook even de nieuwe foto's voor op de OP. Eerst even van cbr600. Vanavond toch nog even rondje postbank gedaan en even een kiekje gemaakt.

Foto-YVDWYI8F-D.jpg


En andere foto van het 10 jaren project: Honda caferacert

Foto-VUMKSE7E-D.jpg


Marco zou je deze willen veranderen?
 
Aantal dagen geleden een lullig val partijtje gehad :( .

Reed weg uit de wijk (de stoplichten tussen de Esso en de Shell vanuit die betreffende wijk).
Ik sloeg rechts af richting de Esso een bocht die ik vrijwel elke dag neem. Hier kun je niet hard weg trekken, niet lomp door de bocht etc.
Het was ong 18 graden dus niet te koud. Enfin ik trek weg stuur de bocht in schakel op en wil de bocht uitrijden. Floep achter band compleet weg.. Geen wankel moment gehad, geen correctie tijd. Ik weet nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren..

Er lag ook nik in de bocht, geen olie geen gruis, niks op de band. Ook geen lekkage van de motor. Heb dit zo nog nooit mee gemaakt.. Uiteraard wel eens een uitstapje gemaakt met het achter wiel maar dit was alsof ik op zeep terecht kwam |( .

Nouja ik onderuit.. uiteraard niemand vraagt hoe het gaat. Wat is de mens toch mooi :N

Alletwee de spiegels kapot, ophanging van voetsteun doorgebroken, uitlaat bocht bekrast en ingedeukt, stuur hendel mooi bij geschaafd , remhendel ook.

Pak ook mooi bij geschaafd.. dus je zult mij wel weer zien Marco bij Termaat.

hier en daar pijntjes gehad waaronder mn stuitje :P verder mini deukje in mn ego.

Morgen komt de schade expert kijken bij de motor en pak.. en dan kan er gerepareerd worden :Y
 
Aiii....balen man -O- , kan gebeuren toch, wel klote dat het geen duidelijke oorzaak heeft heh :/ , suc6 met de schade afhandeling!
 
Laatst bewerkt:
Oef dat is mooi klote kerel
en aangezien er geen duidelijke oorzaak is blijf je jezelf de hele tijd afvragen van wtf happend
succes met de afhandeling
 
OP is weer bijgewerkt :Y

Niek, wat een kutzooi -O- ;( :(

Toch inderdaad een bochtje dat je dagelijks neemt, niet zo'n rare bocht nee :N Zonde man... Trok je op of reed je nog?
 
Aantal dagen geleden een lullig val partijtje gehad :( .

Reed weg uit de wijk (de stoplichten tussen de Esso en de Shell vanuit die betreffende wijk).
Ik sloeg rechts af richting de Esso een bocht die ik vrijwel elke dag neem. Hier kun je niet hard weg trekken, niet lomp door de bocht etc.
Het was ong 18 graden dus niet te koud. Enfin ik trek weg stuur de bocht in schakel op en wil de bocht uitrijden. Floep achter band compleet weg.. Geen wankel moment gehad, geen correctie tijd. Ik weet nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren..

Er lag ook nik in de bocht, geen olie geen gruis, niks op de band. Ook geen lekkage van de motor. Heb dit zo nog nooit mee gemaakt.. Uiteraard wel eens een uitstapje gemaakt met het achter wiel maar dit was alsof ik op zeep terecht kwam |( .

Nouja ik onderuit.. uiteraard niemand vraagt hoe het gaat. Wat is de mens toch mooi :N

Alletwee de spiegels kapot, ophanging van voetsteun doorgebroken, uitlaat bocht bekrast en ingedeukt, stuur hendel mooi bij geschaafd , remhendel ook.

Pak ook mooi bij geschaafd.. dus je zult mij wel weer zien Marco bij Termaat.

hier en daar pijntjes gehad waaronder mn stuitje :P verder mini deukje in mn ego.

Morgen komt de schade expert kijken bij de motor en pak.. en dan kan er gerepareerd worden :Y

Balen!!

Voor je pak....pak een beetje schoenpoets, dan zie je er bijna niks meer van
;)
 
OP is weer bijgewerkt :Y

Niek, wat een kutzooi -O- ;( :(

Toch inderdaad een bochtje dat je dagelijks neemt, niet zo'n rare bocht nee :N Zonde man... Trok je op of reed je nog?

Hallo, ook weer present.
Wat nou bij gewerkt, jefta rijdt geen motor op dit moment en katapult heet volgens mij duccorse, waar is mn koffiemolen? , de streetfighter van Wouter ziet er inmiddels anders uit... Kortom nog lang niet bij gewerkt.. Hihi.

Hey Niek,
Balen man... Helaas overkomt het de meeste van ons.
Zoals Pieter zei, waarschijnlijk te koude band.
 
Terug
Bovenaan Onderaan