Hét MF Motorweekend 2016 - Aftermeet Vianden

ik hoop zelf ook niet op een al te grote financiele tegenvaller. motor is vandaag bij de garage.
probleem met (waarschijnlijk) de nokkenaskettingspanner, maar dat wisten ze vanmorgen nog niet met zekerheid te vertellen.
het is al 17:15 en nog niks gehoord.... dan was het in ieder geval niet iets wat snel opgelost kon worden ;(
 
ik hoop zelf ook niet op een al te grote financiele tegenvaller. motor is vandaag bij de garage.
probleem met (waarschijnlijk) de nokkenaskettingspanner, maar dat wisten ze vanmorgen nog niet met zekerheid te vertellen.
het is al 17:15 en nog niks gehoord.... dan was het in ieder geval niet iets wat snel opgelost kon worden ;(

Spannend. Zelfs 12 sept staat er nog geen update op MF
 
Spannend. Zelfs 12 sept staat er nog geen update op MF

update dan: afgelopen zaterdag is de nokkenaskettingspanner vervangen, maar dat heeft helaas het probleem niet verholpen. halverwege deze week hebben ze een paar uurtjes vrij om het blok open te maken en een verdere diagnose te stellen....
ben dus tijdelijk motorloos ;(
 
update dan: afgelopen zaterdag is de nokkenaskettingspanner vervangen, maar dat heeft helaas het probleem niet verholpen. halverwege deze week hebben ze een paar uurtjes vrij om het blok open te maken en een verdere diagnose te stellen....
ben dus tijdelijk motorloos ;(

Duimen maar ... dacht afgelopen jaar bij mij ook aan iets dergelijks maar het was wel einde zr7
 
Dat klonk inderdaad niet goed, maar nog helemaal niet zo heel beroerd. Toch was het einde oefening blijkbaar.
 
Nou uit het graf gekropen sinds m'n ongeluk 18 maanden geleden.

Morgen kan ik de sv1000s ophalen in Kaatsheuvel met een immense upgraden op zoveel vlakken.

Spreek ik VFred toevallig en OVB wil na al die jaren graag wel mee denk ik.
 
Nou uit het graf gekropen sinds m'n ongeluk 18 maanden geleden.

Morgen kan ik de sv1000s ophalen in Kaatsheuvel met een immense upgraden op zoveel vlakken.

Spreek ik VFred toevallig en OVB wil na al die jaren graag wel mee denk ik.
René, inderdaad leuk als ja na zoveel jaar eer mee kunt!!

(Kan die motor eindelijk eens een keer goed warm worden) :)
 
Laatst bewerkt:
Jessy, Bruud, Robert en ik hebben appartement geboekt.
Vertrekken vrijdagochtend met aanhanger, zodat we net voor de lunch daar rondje kunnen gaan rijden. Afhankelijk van de route van degene die donderdag al gaan kunnen we bijv bij lunchplek aanhaken.
 
Leuk dat jullie er ook weer bij zijn!!!

Wij (de donderdagploeg) rijden binnendoor naar Vianden.
We kunnen vrijdag een 8-je rijden zodat we jullie in Vianden "ophalen".
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook nog steeds van plan om mee te gaan.
motor is ondertussen gerepareerd. afgelopen zaterdag opgehaald, rekening kon op dat moment niet gemaakt worden door een storing in het computersysteem, dus de financiele tegenvaller laat nog heel even op zich wachten :)
nokkenasketting, nokkenaskettingspanner, nokkenaskettinggeleiders en nog wat tandwieltjes die vervangen zijn. meteen maar even de klepspeling laten controleren en kleppen stellen en nieuwe bougies erin, boel lag toch open nu.

voor de donderdagploeg: hoe laat en vanaf waar rijden jullie aan?
 
Grote aftellen begonnen

Voor de vrijdagploeg is de route bijna klaar: enerzijds toeristisch, anderzijds bochten maar zoveel mogelijk snelwegen vermeden. Ik zal binnenkort een screenshot ter illustratie posten

Vertrektijd vrijdag: 10.30 verzamelen. 11.00 wegwezen
Verzamelpunt vrijdag: Oosterhout NB (ik zorg voor koffie)
 
Dan pas? :)
We rijden ook vanaf nu tot juni!!!

Jammer dat je niet naar Vianden kan: dan zal het wel een rondje Vianen worden. (Scheelt naar 1 letter).
 
Laatst bewerkt:
DE DONDERDAGPLOEG:

# VERZAMELEN VANAF 09.00 UR BIJ MIJ (regio Utrecht). Van 9.00 tot 9.45 uur is er koffie.
# VERTREKKEN UITERLIJK 10.00 UUR

(Laat even weten als je vanaf mijn huis wilt meerijden).
 
Laatst bewerkt:
Top, zelfs geen nachtvorst...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan