Hét MF Weekend Wintercross 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.503
185
Oss
[img=600]http://media.mywort.lu/media/2_5919871[/img]
Bergbrennen

Dit evenement -uitsluitend voor MF Weekenders of genodigden- is bij de Pre-meet Hét MF Motorweekend 2012 - de mid-winter BBQ editie bedacht en bleek extra leuk omdat we in een lokaal gebruik "Bergbrennen" of "winterverbrennen" vielen; op een lokaal hoog punt word dan een groot vuur met daarin een kruis aangestoken en bij dat vuur word dan stevig gedronken. Wij kwamen daar gewoon even kijken omdat we er toevallig langsgekomen waren maar werden er door de lokals bij betrokken en de alcohol vloeide hevig. Bij sommigen :+

Dit jaar gaan we weer; het vuur gebeuren is op zondag 17 februari dus de planning is als vogt:

Zaterdag 16 februari: 's ochtends vroeg naar de camping, tent opzetten(1), beetje crossen, beetje bbq
Zondag 17 februari: beetje crossen, BBQ en in de avond naar het vuur
Maandag 18 februari: uitslapen, misschien nog ff crossen en dan naar huis


(1) we overnachten op de camping; er is hier eigenlijk niks want de camping is eigenlijk gesloten; Afgelopen keer niet eens water want alles was bevroren. Houdt hier rekening mee als je mee wil. Er is geen hotel in de directe omgeving. Op deze camping mag je wel campvuur stoken dus koud hoeven we het niet te hebben.

Uiteraard ben je ook welkom als je niet gaat crossen maar bijvoorbeeld over de weg gaat motorrijden, of helemaal niet gaat rijden maar gaat wandelen. Of ook niet wandelen maar alleen voor de gezelligheid. Of ook niet voor de gezelligheid maar alleen voor de drank. Of zelfs dat niet alleen ehh ... omdat je je verveelt. :)

Wie gaat er mee?
 
Laatst bewerkt:
Oww |( OVB plzz... Jongste twin wordt dan 12 (16-02-2001)en oudste twin 21 (25-01-1992, maar vieren het meestal samen met jongste spul) dus zou dat weekend weleens erg vol kunnen zitten
 
Ik ben erbij en ga voor die zondag-maandagnacht alvast extra 2 literflessen water inpakken ;)
Dat was een EPIC feestje ;)

Uiteraard met de endurofiets ;)
 
Altijd interessant die lokale gebruiken. Komt ook wel eens langs op Discovery Channel. De hamvraag is natuurlijk, of je ook extra lakenpaketten kan bestellen. :X
 
Altijd interessant die lokale gebruiken. Komt ook wel eens langs op Discovery Channel. De hamvraag is natuurlijk, of je ook extra lakenpaketten kan bestellen. :X

Lakenpakket? _O-

Jij hebt geen keuze, verplicht onderdeel ;)

Nee inderdaad. Kevin moét })


Maar zonder dollen, ik VERWACHT natuurlijk iedereen van vorig jaar weer he, dus Scammie ook.
 
Laatst bewerkt:
Ernst, hier een idee voor een nieuwe profielfoto. Kunnen we mooi maken bij het winterverbrennen.

[img=300]http://s03.tcuniverse.com/vkmedia_store/2013/01/HEfwHkeOgCxsAUtX/sizes/clean/pic_042_clean_790.jpg[/img]
 
ik wou eigenlijk met de crosser door de vlammen heen vlammen :o


krijg je zoiets
[img=200]http://www.sxc.hu/pic/m/c/cr/crewe1/596098_motorcycle_stunt.jpg[/img]

ook cool
 
Laatst bewerkt:
arena_james_dylan.jpg
 
helaas helaas helaas, dit jaar geen wintercross voor mij,
het perd staat er nog net zo bij als na bilstein, druk met het werk,
de tijd ontbreekt mij op dit moment gewoon even.

veel cross en snapsplezier mannuh
 
Laatste bericht is dat ze niet op de camping mochten staan. Zitten nu in een huisje 1,5 km verderop of zo. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan