Off topic vraagje; op de voorkant van de H2SX zit een symbool, hetzelfde symbool dat Jeroen12 als avatar heeft.
Ik dacht dat dit specifiek H2SX zou zijn. Maar nu blijkt dat het motorblok van mijn oude ZX-7R ook vol zit met dat symbool.
Weet iemand waar het voor staat?
Dat is de River-mark van Kawasaki.
Ik dacht voorbehouden aan top-producten van Kawasaki maar dat lijkt dan wel mee te vallen
Niet dat de ZX7R geen topproduct is... . Álle Kawa's zijn topproducten
Ha bedankt. "Symbol of pushing the limits"
"The River Mark is a symbol of Kawasaki’s ongoing desire to push further forward, to reach even higher, continually striving to attain and surpass the limit."
Wel grappig dat mijn traagste en zwaarste motor dit wel heeft en de andere niet
ECU geflasht: 13pk winst. Had wat meer verwacht, maar goed . Maar dit is met catalysator...
Max toerental +500 zodat ie in theorie 310kmh moet kunnen. Moet nog zien of dat qua vermogen lukt...
Vlot toeren zo
Door te weinig tijd hebben we de motor nog niet volledig afgesteld. Volledig in de zin van: nog niet alles eruit gehaald. Dit is een afbeelding van een meting met Woolich, K&N filter en originele uitlaat. Met de Brocks demper komen we op ongeveer hetzelfde uit. Na het rijseizoen (november) gaan we verder.
De mapping is wel gewijzigd, maar nog niet optimaal. Verder zijn alle begrenzingen eruit gehaald. Origineel stond de motor wat te rijk (rode lijn van A/F grafiek), nu wat beter (blauwe lijn).
Ik zie dat de waarden in originele toestand (rode lijn) wel overeen komen met die van Jeroen.
Beetje stilletjes hier, dus maar even een paar plaatjes van paar weekendjes terug in de Eiffel.
Blijft een mooie "speeltuin" en dan valt het rijden in Nederland daarna altijd weer tegen.
Maar verder nog steeds dik en dik tevreden met onze Kawa.
Mooie piccies
De mijne begon te haperen bij het rijden met een constante snelheid. Effe gas dicht en weer open en het was weer even over.
Naar de dealer gebracht en toen trad het natuurlijk niet meer op (op de weg ernaartoe nog wel...).
Ding weer opgehaald en het lijkt idd weer weg. Vuiltje ergens??
Hopelijk blijft het weg...
Eind juli in Oostenrijk geweest en voor het eerst in dat ik mijn H2SX heb een andere H2SX gezien. Blijken er nog steeds weinig te rijden, maar maakt niet uit.
Wij hebben weer heerlijk wat km's gemaakt over mooie wegen zonder drempels en super mooie uitzichten. Kawa kwam tot zijn recht.
Ook lekker, de Dolomieten. Waarschijnlijk volgend jaar weer die kant op, maar ook weer met de aanhanger. Maar kom maar op met wat pic's als je terug bent.
Enne, ook nog andere een H2SX gescoord?