Hallo allemaal

Eztys

MF veteraan
18 apr 2012
2.270
0
Ik kijk al een tijdje rond op het forum, dus nu toch maar eens voorstellen
Ik ben Sytze, 19 jaar oud en heb ondertussen al een paar lesjes gehad op de motor :] Hopelijk kan ik m'n rijbewijs nog halen voor de zomer, zodat ik mooi kan rijden met het mooie weer 8-)

Ik hou marktplaats al een tijdje in de gaten, en ben opzoek naar sportieve motor. Bijna had ik een Honda CBR600F3 uit 1998 gekocht, maar de verkoper besloot de dag voordat ik hem zou ophalen toch maar aan iemand anders te verkopen.

In ieder geval hoop ik nog wat kennis over motoren en motorrijden op te doen, en natuurlijk veel plezier hier te hebben *O*

Sytze
 
Ik kijk al een tijdje rond op het forum, dus nu toch maar eens voorstellen
Ik ben Sytze, 19 jaar oud en heb ondertussen al een paar lesjes gehad op de motor :] Hopelijk kan ik m'n rijbewijs nog halen voor de zomer, zodat ik mooi kan rijden met het mooie weer 8-)

Ik hou marktplaats al een tijdje in de gaten, en ben opzoek naar sportieve motor. Bijna had ik een Honda CBR600F3 uit 1998 gekocht, maar de verkoper besloot de dag voordat ik hem zou ophalen toch maar aan iemand anders te verkopen.

In ieder geval hoop ik nog wat kennis over motoren en motorrijden op te doen, en natuurlijk veel plezier hier te hebben *O*

Sytze
Welkom Sytze jammer dat je de bike niet kon kopen, maar er zijn zoveel motoren te koop, neem maar eens een kijkje hier op het forum wat er allemaal aangeboden wordt. greetz Ellan :]
 
Bedankt! Inderdaad jammer, maar niets meer aan te doen. Ik zal vanavond eens even op het forum kijken :)
 
:W Sytze
full
Succes
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan