• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Hallo, Münchburg hier

Munchburg

Rookie
Lid geworden
10 nov 2016
Waarderingsscore
0
Hallo mensen van het motor-forum.

Mijn naam is Maarten, 24 jaar oud en heb afgelopen zomer mijn motorrijbewijs gehaald!
Het leek mij een goed idee om me op het Motor-forum aan te melden, zodat ik met gelijkgestemden kan praten over het leven op twee wielen.

Inmiddels heb ik al redelijk wat kilometers gemaakt op mijn vader's XV750 Virago uit '95, maar ben nog hard op zoek naar een eigen fiets.

Hoop veel met jullie te kunnen bespreken en te kunnen leren van jullie ervaringen!

Wat meer over mij:
Van kleins af aan al bezig geweest met allerlei dingen op wielen. Van mijn hobby heb ik mijn werk kunnen maken; technisch auteur/technisch trainer in de automotivebranche sector.

Enkele (oudere) kameraden gingen me al voor in het betreden van de wereld van gemotoriseerde tweewielers. Door hen heb ik al kunnen proeven aan de volgende motoren:
- Suzuki GN400
- Triumph Street Triple
- Honda XR

Update:
Sinds afgelopen zaterdag ben ik trotse eigenaar van een Honda CBR600F uit 2011 :9~ !
Ook heeft hij zijn doop al gehad, in de vorm van regenkilometers en filerijden.
Vandaag al lekker kunnen poetsen *D

P.S.
Mijn naam is trouwens een samenstelling van de productielocaties van twee Duitse Automerken, te weten München en Wolfsburg. Rara welke zijn merken dat zijn :9~

Laatst bewerkt:
:W Maarten
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full

Ik heb inmiddels een hele mooie motor gevonden!

Terug
Bovenaan Onderaan