Hallo

VT500Elover

Rookie
1 mei 2009
8
0
Apeldoorn
Hoi,

Zal mij even voorstellen:

Ik ben Laurens, 38 jaar -getrouwd met een vrouw en 2 kinderen.
Woonachtig in Apeldoorn en ben motorrijder van beroep geweest.
Waar ik dit heb gedaan vertel ik liever niet, want ook ik ben helemaal niet verliefd op mijn ex- werkgever...
IK ben de trotse eigenaar van een heel nette Honda VT500E die ik weer helemaal up-to-date heb gebracht nadat zij 6 jaar stil had gestaan bij een erg aardige jongen die echter geen echte motorrijder was.
Mocht hem voor 400 euri meenemen en na een maandje hard werken stond er weer een zo goed als nieuwe VT500E.
Hoeveel er nog van zijn in Nederland weet ik niet, maar ik heb er geen een andere gezien. Onderhand is de Honda ook al officieel een oldtimer...


Tot de volgende keer,

Lau.
 

full



:W
 
Hey Lau :W

Je kan ook maar beter privé op die apparaten rijden toch? (alhoewel ik hoop dat ze bij mijn dienst die dingen wel gaan introduceren, zit nog in de pijpleiding...)

In ieder geval....
full
 
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
full


*O* Laurens!!! *O*


Ik zag je andere topic (Honda VT500E (ED/EF) 1983 (FT en C ook welkom!!!)) en die ziet er inderdaad geweldig uit!! :} :} :9~

Daar zal nog wel een beetje werk in gezeten hebben!

Er zijn er hier trouwens nog wel een paar meer met een VT500E, gebruik de zoekfunctie maar eens.

Ik wist trouwens niet dat Apeldoorn in de Achterhoek lag/ligt :?



Anyway: "Gas d'r bi-j" zou ik zeggen! ;) :W
 
Nou, wat een hartverwarmend welkom!
Blijkt maar weer: motorrijders zijn een aparte soort..

Inderdaad heeft er aardig wat werk in de VT gezeten maar hij is het dubbel en dwars waard. Voor die luttele centen rij je op een fiets die niet iedereen heeft en ach, ik ben van 138 naar 50 pk gegaan zo, maar ik heb meer plezier op mijn VT dan op die K1200GT van mijn ex-baas (joepie, ik ben ontsnapt!!)

Apeldoorn ligt niet in de achterhoek, maar ik ben geboren en getogen in Borculo en dat ligt wel daar ergens verstopt. Het Achterhoeker zijn raak je niet kwijt, zowel in taal als eetlust niet.... O-)

Later,

Lau.
 
Terug
Bovenaan Onderaan