Hallo

SanderA

Die hard MF'er
15 jul 2012
437
19
Groningen
Hallo mensen van het motor forum!
Ik ben Sander, ben 21 jaar en ben erg geïnteresseerd geraakt in motors over het afgelopen half jaar tot een jaar terug.
Ik heb zelf nog geen A bewijs of een motor, maar ben er zo goed als zeker van dat ik er nu mee wil beginnen (ook voor 1 januari natuurlijk.) Door me er in te verdiepen heb ik al aardig wat kennis opgedaan, zoals over wat voor motors er zijn, welke handig zijn om mee te beginnen, rijvaardigheid en wegkennis op een motor etc. Echter ben ik technisch nog niet zo ver..
Ik studeer op het moment in Groningen (waar ik ook woon) en heb door veel te werken het afgelopen jaar redelijk wat bij elkaar gespaard, ben me nu dus aan het verdiepen in rijscholen e.d. en zit op het moment te denken aan een Ninja 250 als starter, (of een andere 250, wil liever niet hoger gaan ivm. vermogen en dat je toch praktisch als een beginner de weg op gaat)
Ik heb me aangemeld omdat het me leuk lijkt andere verhalen en ervaringen te lezen en natuurlijk ook om af en toe advies te vragen. Mocht een van jullie bekend zijn in Groningen en mij een goede rijschool weet aan te raden voel je vrij dit te delen! ;)
 
Welkom op het motor - forum !

Groetjes Directeur :W

De ANWB in de stad kan ik je aanbevelen
 
:W Sander
full
Succes
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan