Hallo!

El-Duderino

MF'er
27 apr 2012
173
62
Dordrecht
Hallo Allemaal,

Ik ben Maarten. Ik kom uit Dordrecht en ben 22 jaar oud. Echt nieuw op het forum ben ik niet. Toen ik begon met lessen ben ik namelijk al lid geworden. Op 14 december 2012 heb ik pas mijn rijbewijs gehaald en vandaag...... kocht ik mijn eerste motor:D!

Het was nogal een moeilijke beslissing. Ik zat op de motor en wist dat dit de motor was die ik wilde hebben, maar 150 PK voor een beginnende bestuurder? Dat leek mijzelf, mijn vader en de dealer zelf geen strak plan. Toen zijn wij op het briljante idee gekomen om het vermogen op de testbank terug te schroeven tot 70 KW, ik blij, dealer blij en mijn vader zeer opgelucht! Zowaar ben ik dus eigenaar geworden van een YAMAHA R1 uit 2000 met 22.000 km op de teller:D!

Dat wilde ik even met jullie delen:P!

Groeten Maarten!
 
Hallo Allemaal,

Ik ben Maarten. Ik kom uit Dordrecht en ben 22 jaar oud. Echt nieuw op het forum ben ik niet. Toen ik begon met lessen ben ik namelijk al lid geworden. Op 14 december 2012 heb ik pas mijn rijbewijs gehaald en vandaag...... kocht ik mijn eerste motor:D!

Het was nogal een moeilijke beslissing. Ik zat op de motor en wist dat dit de motor was die ik wilde hebben, maar 150 PK voor een beginnende bestuurder? Dat leek mijzelf, mijn vader en de dealer zelf geen strak plan. Toen zijn wij op het briljante idee gekomen om het vermogen op de testbank terug te schroeven tot 70 KW, ik blij, dealer blij en mijn vader zeer opgelucht! Zowaar ben ik dus eigenaar geworden van een YAMAHA R1 uit 2000 met 22.000 km op de teller:D!

Dat wilde ik even met jullie delen:P!

Groeten Maarten!

Welkom Maarten! :W

En gefeliciteerd met je aankoop. Verstandig om 'm terug te schroeven als je je daar prettiger bij voelt :Y
Veel rijplezier!!
 
Welkom!

Opzich verstandig jezelf niet te overschatten..

Maar je hoeft toch niet persee die kraan helemaal open te zetten?
 
:W Maarten
full
Gefeliciteerd
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Bedankt allemaal!
@Joey: Nee, dat is ook wel zo. Maar waar ik meer bang voor ben is dat ik per ongeluk een keer te veel gas geef in een bocht bijvoorbeeld. Twijfel er echt niet aan dat ik met mijn verstand kan rijden, het gaat meer om de ''foutjes'' die beginnende bestuurders maken (en die op motoren als een R1 waarschijnlijk gelijk worden afgestraft:P).
 
Terug
Bovenaan Onderaan