Handbeschermers

Ook met koud weer en dat in combinatie met die handkapjes krijg je nog steeds koude vingers ;)

Het bewegen van de vingers is juist de remedie :)


O-) zoiets...
2.gif



'k rij met fijne motorhandschoenen,...merk = GRID,...lekker zittende handschoen met voor de koudere dagen een aparte fleece-binnenhandschoen....
3.gif
...geweldig!
Geen last meer van koude knuisten.
 
Ik weet dat het een oud topic is, maar toch...

Misschien kan iemand mij helpen.
IK ben voor mijn TDM900 op zoek naar handkappen. Het probleem is alleen dat ik een superbike stuur van Renthal heb en dan gaan vermoedelijk kappen van een V-strom of 1150 GS niet passen (te dik, slaan dan tegen de tank).

Wie heeft er een goed alternatief?????
 
Ik heb ze er dus vorig jaar op gehad van de V-strom 650, passen best wel ok, alleen heb ik andere stuurgewichten waardoor dat niet paste (daar klikken ze omheen). Dat heb ik er dus afgezaagd. Bevestigingsmateriaal wat er verder bij zit kom je een heel eind mee. Hele setje kostte 40 euri's, incl bevestigingsmateriaal.
Deze 'winter' heb ik ze er nog niet opgezet, zo koud is het nog niet of ik heb me er nog niet toe gezet. Ik wil ze eventueel nog wel een beetje aanpassen, de wind waait er nu onderlangs tegen m'n vingertoppen aan, dus daar moet ik eigenlijk nog een paar verlengflapjes voor maken.
Vooral op de snelweg doen ze hun werk omdat ze daar voldoende stroomlijn creëeren. Bij lagere snelheden wervelt het er nog te veel achter waardoor je nog ijskoude handen krijgt.
 
Ik weet dat het een oud topic is, maar toch...

Misschien kan iemand mij helpen.
IK ben voor mijn TDM900 op zoek naar handkappen. Het probleem is alleen dat ik een superbike stuur van Renthal heb en dan gaan vermoedelijk kappen van een V-strom of 1150 GS niet passen (te dik, slaan dan tegen de tank).

Wie heeft er een goed alternatief?????


Ik heb een BMW met een superbikestuur dus die standaard handkappen voor mijn type pastten er niet op. Ik heb ze nu van de BMW Rockster en die passen, na een beetje gepruts, wel goed. En ik vind het wel helpen hoor! Bij mij gaan ze er pas op zodra het wat kouder begint te worden en ik merk wel duidelijk verschil als ik de dag nadat ze er op gezet zijn weer naar mijn werk tuf. Echter bij lange afstanden hou je je handen er niet warm mee maar de rijwind ben je wel kwijt. Handkappen i.c.m. handvatverwarming schijnt helemaal super te zijn!


;)
 
Vorig jaar naar het elefanten gereden, hierbij stuurmoffen gebruikt en zomer handschoenen.
Sleve binnen handschoenen van Oxford als het erg koud werd, af en toe wel koud als de temperatuur beneden de -15 gaden kwam maar het was uit te houden.
Winter handschoenen had ik ook mee maar niet gebruikt (zitten toch niet echt lekker...)
 
in duitsland is dat gedoe met die postorder bedrijven veel uitgebreider als dan hier.Van motoronderdelen bedoel ik dan he ik weet niets van andere dingen af echt niet,echt niet.groter land meer inwoners ----> betere opbrengsten.
greetz en succes

groter land meer inwoners -----> meer uitgaven
 
Ik weet dat het een oud topic is, maar toch...

Misschien kan iemand mij helpen.
IK ben voor mijn TDM900 op zoek naar handkappen. Het probleem is alleen dat ik een superbike stuur van Renthal heb en dan gaan vermoedelijk kappen van een V-strom of 1150 GS niet passen (te dik, slaan dan tegen de tank).

Wie heeft er een goed alternatief?????

Ga even kijken bij Motorcross Aad in Bleiswijk. Die heeft behoorlijk wat liggen en nu behoorlijk wat korting op een hoop spul.
 
Ik weet dat het een oud topic is, maar toch...

Misschien kan iemand mij helpen.
IK ben voor mijn TDM900 op zoek naar handkappen. Het probleem is alleen dat ik een superbike stuur van Renthal heb en dan gaan vermoedelijk kappen van een V-strom of 1150 GS niet passen (te dik, slaan dan tegen de tank).

Wie heeft er een goed alternatief?????

handkappen kunnen wel als je het stuur iets hoger en iets naar je toe laat komen dmv een variabele stuurklem.....
zoiets...
10021400.JPG


of deze
35mm up en 40 mm naar je toe...
10021310-3_860_FR.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan