Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom wel eens een vaag figuur tegen op treffens die onder de naam vieze Peter bekend is, waar hij vandaan komt weet ik niet.
Ik was in Groningen bij de Benzinebar en daar kenden ze hem, in de winter kwam ik vroeger bij de Thunder roadhouse in Eindhoven, ook daar kenden ze hem.
Afgelopen treffen bij de kleppenjagers was hij ook, ff kort.
Vieze Peter rijdt een hardtail met een oeral bak oid, zijn harley is een hardtail en of hij kietelt zich continue of hij is tevreden met zijn combi want als ik hem zie rijden lacht hij altijd(ook als hij niet rijdt trouwens).
Hahaha, we hebben het afgelopen weekend nog over hem gehad, wonderlijk dat hij nog leeftIk kom wel eens een vaag figuur tegen op treffens die onder de naam vieze Peter bekend is, waar hij vandaan komt weet ik niet.
Ik was in Groningen bij de Benzinebar en daar kenden ze hem, in de winter kwam ik vroeger bij de Thunder roadhouse in Eindhoven, ook daar kenden ze hem.
Afgelopen treffen bij de kleppenjagers was hij ook, ff kort.
Vieze Peter rijdt een hardtail met een oeral bak oid, zijn harley is een hardtail en of hij kietelt zich continue of hij is tevreden met zijn combi want als ik hem zie rijden lacht hij altijd(ook als hij niet rijdt trouwens).
Hij woont (woonde) toch op Terschelling ?Ik kom wel eens een vaag figuur tegen op treffens die onder de naam vieze Peter bekend is, waar hij vandaan komt weet ik niet.
.
@ halflive, reedt er toen nog iemand met Vieze Peter mee onder de naam Dennis Buitenkennis.
Die reed rond op een BMW ratbike met een aanhanger(op het laatst).
De aanhanger zag eruit als een soort van mortier maar hij schoot er fruit mee af.
Het zag er heel echt uit en het laatste wat ik heb gehoord is dat de Politie hem ermee van de weg heeft gehaald en dat hij moest voorkomen.
Ik dacht altijd dat Dennis en Peter onder de naam MC Bart Smit rond reden onder het moto Live to Ride, Ride to Bart.
Ik heb hier op het forum al een de namen Pengel en Nel voorbij zien komen, die hoorden ook bij dat clubje.
We hebben altijd erg gelachen om de onzin die ze altijd mee naar treffens meenamen.
Klein voorbeeldje, Dennis heeft ooit eens een luchtalarm(vraag me niet hoe die er aan komt) af laten gaan maar voor het afging heeft hij er eerst een hoop poedersuiker in gegooit.
Dat geeft een "zoete mist", ofwel je zag niets door de poedersuiker die overal ronddwarrelde.
gevoelsmatig lijkt mij een ongeveerde bak inderdaad ook de meest logische stap
ben benieuwd wat je van plan bent scheffers![]()
Ik heb geen idee hoe een hardtail rijdt maar volgens mij krijgt dat frame goed op zijn duvel als je ermee rijdt.
Daarom zou ik de bak wel degelijk afveren en nog soepel ook.
Als je dat niet doet wordt elk putje en bultje in de weg omgezet in een zijdelingse duw tegen het frame.
. zitten er niet veel volgens mij hier op het forumScheffers,
Had ik ook al gezien,
Je hebt een mooi hobbyhok. Een stuk groter dan het mijne. Ik heb een fusee besturing aan mijn BMW geknutseld. Als je interesse hebt kun je die wel eens bekijken om wat inspiratie op te doen.
Hoewel ik niet het idee heb dat jij gebrek hebt aan ideëen.
Hahaha, we hebben het afgelopen weekend nog over hem gehad,
Klein wereldje