Haringrit 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Hofstra

Die hard MF'er
In memoriam
4 dec 2005
882
0
Vogelwaarde
Op 17 mei 2007 is het weer zover, dan wordt in de omstreken van Biervliet weer de jaarlijkse "Haringrit" verreden. Inschrijven is 6 Euri en kan vanaf 09.00uur in "het Harinkje". Zelf heb ik de rit nu drie keer gereden en ik kan hem van harte aanbevelen. Lengte is ongeveer 200 kilometer, verdeeld over twee etappes en voert je door het prachtige Zeeuws Vlaamse polderland met z'n vele dijken, dorpen en buurtschappen, en de grensstreek. Meer informatie op de kalender van de MAG.

Greetz!! :] :] :]

Jan
 
Best wel rijkelijk aan de late kant als je op 1 april een aproep doet voor een rit die op 17 mei gereden is. |( |(

:? Wie doet er nu aan 1 april??? Donderdag 17 mei is hemelvaartsdag, dat is week 20, we leven nu eind week 13. Of is jouw kalender in de war??? Als je het niet gelooft moet je maar op de MAG kalender kijken, staat ie ook op, met alle info.

In ieder geval, het is een leuk ritje voor je vanuit Spijk City en een mooie rit. Tenzij je een scheurneus bent, dan is alleen de rit hier naartoe leuk. Maar denk erom, ze hebben hier de flitsers uitgevonden hoor!! :( :(

C.U when U get there!! :] :] :]

Greetz

Jan
 
Laatst bewerkt:
Mijn welgemeende excuses
Ik had verkeerd gekeken en nee mijn kalender is niet in de war alleen mijn ritme een beetje,(dat krijg je bij 65hr per week in continu dienst
Helaas zal ik er niet bij zijn want ook dan moet ik werken.
 
Ach, kan de beste gebeuren eej?? Ja, 65 uur is natuurlijk een hele ruk, ik draai wel eens een weekje van 50+ en dat gaat dan nog wel, maar als je er een paar zo achter mekaar hebt, dan ga je het wel voelen. Jammer dat je niet kan, maar je moet maar zo denken dat er nog genoeg mooie tochten komen.

Hou het rubber onder en de verf boven. :] :] :]

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan