• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Harley Davidson Discover More actie

rgroen

MF'er
Lid geworden
2 aug 2012
Waarderingsscore
0
Ik kon er nog geen topic over vinden dus vandaar dit bericht.

Greatest Rides | Motorcycle Roads | Discover More

Harley Davidson is op zoek naar een rijder om met €25.000 zakgeld en een Street Glide twee maanden te toeren door Europa en verslag hierover uit te brengen.

Helaas kan ik zelf geen twee maanden verlof nemen maar misschien zitten mede forum-leden momenteel zonder werk in hun trainingspak en een halve liter blik bier in de voortuin.

Zijn er al mensen die zich hebben aangemeld?

Pff ik weet niet of ik dat genoeg geld vindt om 2 mnd op een harley rond te moeten rijden..

2 maanden toeren door Europa, kosten gedekt, een salaris van €12.500 per maand en de Harley mag je houden.

Zou er bijna m'n baan voor opzeggen :P

Laatst bewerkt:
Ik ben elke zomer 3 maanden vrij, maar ik heb geen zin in een loterij.

Mooi aanbod, maar inderdaad, de competitie… En daarbij de gedachte dat als je uitgekozen wordt, er iemand anders diep verdrietig is. :(

Ja, de kans is natuurlijk ontzettend klein dat je wordt uitgekozen. Maar goed, dromen over zo'n job is niets mis mee toch? Ik weet in ieder geval dat ik het graag zou doen!

Volgens mij gewoon een ludieke actie om wat (meer) aandacht voor het model te krijgen..
Het ding verkoopt namelijk voor geen meter hier in Europa, omdat 'wij' een echte willen (Sportster).
Schijnt dat het machientje ook nog eens krap van afmetingen is, dus je moet wát om het apparaat te slijten.

Uit de voorwaarden:

The winning rider must be fluent in verbal and written forms of the English language

Dus Louis van Gaal is van deelname uitgesloten!

Overigens is de betaling minder rooskleurig als het lijkt, je moet zes maanden beschikbaar zijn voor HD vanwege promotieactiviteiten. En het is bruto, dus je moet er nog belasting over betalen.

klinkt al wat de vader van ne maat doet, is wel op pensioen.
Die wordt ook ingehuurd door HD als ze ergens iets groot organiseren int buitenland met een rondrit.
Dan gaat hij eerst met zen electraglide rondtoeren daar, route plannen, hotels testen enzovoort.

Het leukste dat hij al eens vertelde was een grote rondrit kanten Roemenie waar een paar rijke arabieren bij waren.
Hij moest voor één van die gasten met een vrachtwagen achterna rijden waar 5 of 6 harley's inzaten. Mocht er uiteraard af en toe ook is mee rijden.

Laatst bewerkt:
Leuke actie, jammer van het typische met-HD-kun-je-geen-bochten-rijden-cliche plaatje
discover-more.jpg

Laatst bewerkt:
Ik had laatste een discussie met een man die een HD reed. Hij liep voor de kapstok en zag mijn motorkleding en hij zag ook het heel kleine BMW-logo dat erop zat. Hij kijkt even rond en legt al vrij snel de link tussen de helm op mijn bureau en de motorkleding aan de haak.

- Rij jij een BMW?
- Dat klopt.
- Wat voor iets?
- Een F800GT.
- Eh ... ik rij een Harley.
- Oh, wat leuk voor je.
- Is dat wat die BMW? Ik vind het altijd kwallen. Ik ben er wel eens binnen geweest en het was allemaal erg duur en ze waren niet heel vriendelijk.
- Is dat zo? Dat is niet mijn ervaring.
- Bij de Harley dealer zijn ze veel vriendelijker. Daar komen ze met de koffie al aangelopen als je binnenkomt. Dus dat BMW dat is maar niks. Jullie zijn allemaal sjagrijnen.
- Ja, dat herken ik wel. Toen ik laatst bij de Harleydealer binnenliep gingen ze spontaan op hun knieen zitten en begonnen ze mijn kneesliders te aanbidden. "Gegroet, oh gij die bochten kunt nemen", zeiden ze.

Die baardman met zijn HD-fixatie kon er niet mee lachen en is boos weggelopen. Dat is dan weer jammer. Wel stereotiep klagen over andere merken, maar een grapje ten aanzien van zijn merk kon hij niet hebben.

Laatst bewerkt:
voor hem gelijk weer bevestigd dat BMW rijders kwallen zijn..... En bedankt hé !! :/

Ik had laatste een discussie met een man die een HD reed. Hij liep voor de kapstok en zag mijn motorkleding en hij zag ook het heel kleine BMW-logo dat erop zat. Hij kijkt even rond en legt al vrij snel de link tussen de helm op mijn bureau en de motorkleding aan de haak.

- Rij jij een BMW?
- Dat klopt.
- Wat voor iets?
- Een F800GT.
- Eh ... ik rij een Harley.
- Oh, wat leuk voor je.
- Is dat wat die BMW? Ik vind het altijd kwallen. Ik ben er wel eens binnen geweest en het was allemaal erg duur en ze waren niet heel vriendelijk.
- Is dat zo? Dat is niet mijn ervaring.
- Bij de Harley dealer zijn ze veel vriendelijker. Daar komen ze met de koffie al aangelopen als je binnenkomt. Dus dat BMW dat is maar niks. Jullie zijn allemaal sjagrijnen.
- Ja, dat herken ik wel. Toen ik laatst bij de Harleydealer binnenliep gingen ze spontaan op hun knieen zitten en begonnen ze mijn kneesliders te aanbidden. "Gegroet, oh gij die bochten kunt nemen", zeiden ze.

Die baardman met zijn HD-fixatie kon er niet mee lachen en is boos weggelopen. Dat is dan weer jammer. Wel stereotiep klagen over andere merken, maar een grapje ten aanzien van zijn merk kon hij niet hebben.
En dat terwijl BMW en HD een pot nat is. :P

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan