Harley-rijders en zwaaien

Pommel

MF veteraan
13 apr 2004
23.882
123
Tukker in exile
Vanmorgen kwam ik op weg naar Den Haag een Harley-rijder tegen. Tot mijn verbazing zwaaide hij naar me! Maar zoals iedereen weet mogen Harley-rijders helemaal niet zwaaien naar andere motorrijders. Al is het alleen maar om te voorkomen dat de motor onder hun handen vandaan trilt.

Hoe maak je zo'n man (of vrouw) duidelijk dat ie verkeerd bezig is, zonder hem te beledigen? Per slot van rekening gaat het ook om zijn eigen veiligheid en imago. Iemand een idee?
 
Middelvingers?

Harley-politie.jpg


bluf... :P
 
Ik kwam vanmorgen ook een ouwe l*l tegen op een Harley, maar hij had zijn lampje uit. Dus ik wijs naar zijn voorlicht, kijkt ie gewoon weg!

Toen durfde ik ook wel mijn vinger op te steken :-P
 
is gewoon een nieuwe harley rijder. :Y

heeft nog maar net zijn harley en weet nog niet dat zwaaien niet mag van de tupperware brigade :N
 
Was vast geen zwaaien naar TS, waarschijnlijk verkramping door de trillingen
in het stuur en probeerde hij/zij deze verkramping er uit te zwaaien.
Nog een fijne vrijdag ;)
 
als jullie nou allemaal een tupperware helmpje opzetten. dan zwaaien we niet meer
deal???

}) 8-)
 
:Z :Z :Z


Wateen slecht vrijdagtopic zeg. Gestart om maar een vrijdagtopic te starten? Wees dan origineel en niet iets wat al een eeuwigheid wordt herhaald ...
 
:Z :Z :Z


Wateen slecht vrijdagtopic zeg. Gestart om maar een vrijdagtopic te starten? Wees dan origineel en niet iets wat al een eeuwigheid wordt herhaald ...

Zeg even waar je woont, want ik spaar lege azijnflessen en ik denk dat jij er aardig wat van wegtikt.

Vanmorgen kwam ik op weg naar Den Haag een Harley-rijder tegen. Tot mijn verbazing zwaaide hij naar me! Maar zoals iedereen weet mogen Harley-rijders helemaal niet zwaaien naar andere motorrijders. Al is het alleen maar om te voorkomen dat de motor onder hun handen vandaan trilt.

Hoe maak je zo'n man (of vrouw) duidelijk dat ie verkeerd bezig is, zonder hem te beledigen? Per slot van rekening gaat het ook om zijn eigen veiligheid en imago. Iemand een idee?

Ik zou die man niets proberen duidelijk te maken. Harleyrijders die zwaaien zijn geen lang leven beschoren - als je al ziet hoe goed ze rijden met twee handen aan het stuur kan je je inbeelden wat er gebeurt als ze een hand loslaten.
 
:Z nog zo'n oude 'grap'...

Komop mensen, dit kan veeeeeeel origineler op vrijdag :)


Ok....

Wat is het best verkochte zadel accessoire voor de dames die HD rijden?










Een dildo. Hebben ze tenminste plezier met al dat trillen! :+




Het is niks.... ik weet het '( maar ja het is vrijdag na een 50 uur werken deze week... zit er doorheen :Z
 
woei.... ik zwaaide laatst naar mijn oma..... ze reed op een elektrieke gazelle... en ik op een appie...
 
OK OK, ik weet wel iets wat ALTIJD leuk is, nooit verveelt, zelfs al heb je het 134 keer gezien...
Komt ie dan he!! Houd je vast!!

armoredflipflops2.jpg


HAHAHAHAHHAA!!!!!!!!!
 
Heb een HD-rijder nog nooit zien zwaaien.
Zelfs m'n rij-instructeur niet toen hij op z'n Harley reed en mij gewoon herkende...
 
Terug
Bovenaan Onderaan