Ik ben ooit lid geweest van de club die aan de Parkweg zat/zit.(nou kom ik uit Ede en zit dicht bij de bron)
............. loop ik er toch regelmatig over te denken om het maar eens te gaan proberen als opvolger van mijn FJR.
en ja deze kijkt ook niet boos en heeft geen kaal hoofd en ook geen zonnebril op maar ze rijden wel bij onze club maar sorry Bugeater dat ik in het begin de verkeerde foto geplaatst heb[afbeelding]
Das toevallig, nooit van gehoord.Dat is toevallig Gijs jou ondertiteling van de herrie chopper is bijna de naam van onze MC scheeld maar 1 letter de s[afbeelding]
Goed dit is mijn verhaaltje.......................Had wel het goede motorgevoel.
een dikke 300 kg + single disc remmen. Kan me voorstellen, dat je dan nog net wat meer nodig hebtGoed dit is mijn verhaaltje.
Zaterdag op een harley springer classic 2007 gereden. Heel korte proefrit omdat ik met een potje van de dealer, gewone schoenen enz.. Kom zelf van ducati af maar die heb ik 3 maanden geleden op 1 oor gelegd. Jammer want brandnew aangeschaft dit jaar. Goed verzekereing was allrisk.
Wat me tegen viel was het remmend vermogen maar goed een duc heeft nu eenmaal extreme ankers. Moest er de achterrem bijzetten (die ik normaal bijna nooit gebruik).
Nu heeft de springer maar 1 zuiger voor en ik heb me wijs laten maken dat andere softails meer cilinders voor hebben. De springer vering heb ik niet goed kunnen beoordelen omdat ik daar veel te kort voor heb gereden.
Wie heeft er ervaring met de springer vering t.o.v de andere vering op bv de Heritage evenzo de remmen op andere type harley's
Ben wel een fan van twins en ik moet zeggen de eerste ervaring was nu niet bepaald een slechte. Had wel het goede motorgevoel.
Juist! De rest is bijzaak.
En dát is nou de gein van zo'n ding; 't wordt jouw ding, en niet eentje van 13 in een dozijn (lees: Ducati etc).
Tuinieren,muziek(mozart,chet baker),mijn dieren,mijn vriendin,sporten...
Eigenlijk allemaal belangrijker dan mijn brommert.
Iemand nog een reactie/ervaring wat betreft de vering springer vs telescoop?
Een zwarte springervork is de mooiste voorvork ooit.
Goed jij begrijpt waar het omgaatHet gaat niet om alleen maar mooi
Er staan wel 2 modellen bij de 10 best verkochte motoren 2006 in Nederland.Ze worden niet veel meer verkocht tegenwoordig.Denk dat de hype over is.In Sittasrd is een dealer al gesloten.
Ik zou niet met zo'n shirt of patch de straat op durven.. (nou kom ik uit Ede en zit dicht bij de bron) , maar ik denk dat het niet lang duurt voordat je van je brommer geschopt wordt door een Black Sheep.. "Echte" clubs zijn nogal gevoelig wat betreft logo's en 'MC' enzo..
( ofniet Floris??)
Zijn aparte dingen die Harlies.Iedereen hier weet dat het niet remt en stuurt en zo.Geen vermogen ook.En twee keer zo duur als ze eigenlijk waard zijn .Maar de mensheid komt tot inkeer.Ze worden niet veel meer verkocht tegenwoordig.Denk dat de hype over is.In Sittard is een dealer al gesloten.
een HD softail stuurt sowieso al wat "vreemd" door de maffe achtervering die ook vrij snel doorslaat....
de voorvork is maar net wat je zelf prettig/mooi vind, ik vind een springer in elk geval geen porum, zeker niet op een motor van na , zeg, 1950...
heb één keer op een softail springer gereden en het enige wat ik leuk vond was al die bewegende stukken staal voor mijn neus maar dat het nou zoveel rotter of anders stuurde dan mijn eigen 1985 FXWG kan ik niet zeggen, het stuurt eigenlijk beide gewoon helemaal niet...
Dat is ook de reden dat ik na 6 jaar komend jaar zal overstappen naar een ander merk.
Dat is ook de reden dat ik na 6 jaar komend jaar zal overstappen naar een ander merk.
wat een kulsmoes, dan tune je die dikke buffel toch, er is zoveel voor te krijgen...
hoeveel pk's wil je hebben Motorrider het is allemaal te maken maar daar geef je je H-D toch niet voor op
Gerard, laat me raden; een S&S of een Revtech?
Om die tourbuffel zo snel te maken als de motor die ik wil aanschaffen ben je kapitalen kwijt.
....
Dus mijn volgende wordt geen dikke zwarte amerikaanse meer. Maar een engelse. Een Triumph Rocket III