Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

hayabusa V8

Ik denk dat bij die dwarsgeplaatste stermotor de achterste cilinders toch een heel groot koelingsprobleem hebben
 
Ik denk dat bij die dwarsgeplaatste stermotor de achterste cilinders toch een heel groot koelingsprobleem hebben

ach ,bij die hele chopperscene maakt het allemaal niet uit hoe het rijd/betrouwbaar is/ remt/stuurt of comfortabel zit.
als de "rebel" die erop zit maar de illusie heeft dat tie "cool" is en aandacht krijgt

wel een pluim voor de stermotor ipv die eeuwige luchtgekoelde stoterstangen bonk shitamerican steel
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat bij die dwarsgeplaatste stermotor de achterste cilinders toch een heel groot koelingsprobleem hebben

Koeling zal geen probleem zijn.
Die ster motoren draaien omgekeerd.
de zuigers en de krukas staan stil en de cilinders draaien rond.
heel appart om te zien!
 
Wow Gsan dat ding is echt adembenemend , ik weet uit oude boeken dat ze veel hebben geëxperimenteerd vroeger met verschillende configuraties, tenovergestelde zuigers, ovale zuigers,zuigers met een dubbele drijfstang, 2 zuigers paralel in 1 verbrandingskamer, maar dit slaat echt alles.

werkelijk, de man die dit bedacht heeft is echt een genie, prachtig stukje engineering .