HD Service Duckers....

ja. ik den ook dat ik voor een "orgineel" model ga. van voor 80 want die SE vindt ik niks. En dan gewoon verbouwen, achterkant omlaag, veerzadel der op. ander stuur enzo. De kans dat ik een hardtail vind is klein.

trouwens, een 650 op de snelweg, is dat te doen? wil wel graag een fiets waarmee ik delft groningen op en neer kan :)
 
hmmm om nou b weggetjes te nemen van groningen naar delft :X toch misschien maar ff kijken naar wat anders dan. maarjah, welke dan he.
 
hahahaha. nee, lijkt mij niet zo'n goed idee *D het hoeft ook niet super comfi te zijn hoor. moet iig een twin zijn, chopper. ach boeie die 650 haalt de 100 vast wel, dan maar iets langzamer :+
 
Een XS op de snelweg is geen enkel probleem. Ik ga d'r gewoon mee op vakantie, gewoon met een gangetje van 110-120 naar Duitsland of België is geen probleem. Aangezien ik met een hardtail rijd weet ik weet niet hoe comfortabel de normale versies zijn. Ook op top snelheid kunnen ze nog aardig mee komen, origineel halen ze de 180 km/h, ik had de mijne afgelopen weekend, toen hij door en door warm was, nog op de 165 schat ik. Zonder olie verbruik of lekkages daarna.

Succes met zoeken.
 
ik heb het llatste ijzerhoofdmodel, en dat is toch wel erg veel rijden en zeer weinig ellende, wel regelmatig de olie en de filters en kleppenstellen en nieuwe bougies, Mij heeft ie nog nooit laten staan. enneh Bral in Paterswolde staat nog een shovel voor 6750 euro met Duits kenteken. De Oldtimer.
 
Een XS op de snelweg is geen enkel probleem. Ik ga d'r gewoon mee op vakantie, gewoon met een gangetje van 110-120 naar Duitsland of België is geen probleem. Aangezien ik met een hardtail rijd weet ik weet niet hoe comfortabel de normale versies zijn. Ook op top snelheid kunnen ze nog aardig mee komen, origineel halen ze de 180 km/h, ik had de mijne afgelopen weekend, toen hij door en door warm was, nog op de 165 schat ik. Zonder olie verbruik of lekkages daarna.

Succes met zoeken.
ik zag jou (en een hele club anderen) anders laatst op de dijk naar Enkhuizen rijden met een gangetje van koud 100 km....op weg naar de Rogues denk ik ?
 
ik zag jou (en een hele club anderen) anders laatst op de dijk naar Enkhuizen rijden met een gangetje van koud 100 km....op weg naar de Rogues denk ik ?

Klopt, normaal rijden er ook een aantal shovel rijders mee dus is dat eigenlijk het standaard tempo dat we met de groep rijden. Ook omdat je met een grotere groep achterin vaak meer aan je gas moet hangen wil je bij de kop blijven. Dus rijden we altijd relaxed met de groep. Daarbij... lekker weg uit de sleur, hoe langer we weg blijven hoe beter. Daarbij, ik zei alleen dat het goed te doen is qua vermogen van een XS op de snelweg.

Zelf ook langs de Rogues gegaan?
 
niet verder vertellen maar het ding stond bij Thijs en ik heb er al een klein rondje op gereden ;)
 
Goh, wat kan een topic toch snel een andere inhoud hebben dan de titel doet vermoeden.

:} Bigbrother :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan