heb ik dat weer , fazer total loss . wat nu ?

fazerboy

Die hard MF'er
7 mrt 2002
667
0
rooi
eergisteren mijn fazer 1000 '05 total loss geredeb met 40km/uur. remde waar grind lag :?

al met kan ik voor nog geen €500 bijlage de nieuwe naked fazer 1000 kopen '06 maar zit nu toch ook wel te kijken naar eengebruikte fjr1300ABS ui '03 voor hetzelfde geld

de fazer daagt je natuurlijk meer uit en is in de naked versie wel een leuke streetfighter. de fjr meer comfort en gebruikersgemak met de cardan en ook een fijne fiets maar de stepjes zitten zo laag

ik heb namelijk een keer proefgereden op een fjr1300 en zelf als ik er alleen op zit komen de stepjes al aan de grond bij een beetje sportief rijden (dit zal dus sneller zijn als je met zijn twee-en erop zit)

Tja, wat zal ik doen ? hebben jullie nog bruikbare tips ?
ik weet het niet meer , zal over 6 wekens eens proefrijden als ik uit de gips gaan
 
Gelukkig zelf goed van afgekomen *O*

Keuzes zijn vaak moeilijk, vraag is nu denk ik waarom rij jij motor?
Enkel en alleen om je van a naar b te verplaatsen, puur voor de lol of ergens tussen deze twee keuzes in?
Rijdt voor je hobby en dus je plezier zou ik voor de motor gaan die je het meeste lol geeft en zou ik wat minder op de functionaliteit letten.
Of wel ga voor de FZ1 *O*
 
meeste lol is zonder meer de fazer 1000, ik gebruikt hem +/- 6000km per jaar
wat wheely's trekken etc is wel lachen met de fazer maar met de tweede kleine op komst (mijn vrouw shrok zich natuurlijk rot toen ik belde) is het misschien ook beter om de wilde haren (tja, ben net 35 :) ) kwijt te raken en voor woon werk de fjr dan meer te gebruiken. de kilometers die ik maak zijn het meest woon werk

maarten
 
Ik heb geen ervaring met de Fazer, maar ik ben van een R6 naar een 2004 FJR gegaan. En ik wil niet anders meer, het is een fiets met zeer goede rijeigenschappen en de stepjes heb ik nog niet aan de grond gereden (zelfs niet op een klaverblad). Ik heb wel de vering strakker staan dan normaal.
Met bijna 38 heb ik mijn wilde haren gelukkig ook nog niet verloren. :+
 
meeste lol is zonder meer de fazer 1000, ik gebruikt hem +/- 6000km per jaar
wat wheely's trekken etc is wel lachen met de fazer maar met de tweede kleine op komst (mijn vrouw shrok zich natuurlijk rot toen ik belde) is het misschien ook beter om de wilde haren (tja, ben net 35 :) ) kwijt te raken en voor woon werk de fjr dan meer te gebruiken. de kilometers die ik maak zijn het meest woon werk

maarten

Als je maar 6000 km per jaar rijdt zou ik gewoon gaan voor de fiets die je het meest aanspreekt en het leukst vind :)

Wees nou eerlijk, 6000 km per jaar betekent hooguit 12 keer ketting in het vet zetten, en hooguit 2 tot 3 keer per jaar ketting stellen :) Voor dit soort kilometrages is cardan overbodige luxe :)
 
Streetfighter van bouwen :Y

Dus hop , 28 mei naar de Streefighterkickoff day ( staat op mn site )
 
Terug
Bovenaan Onderaan