Nee je bent niet de enigste ,ik heb bij mijn SUZUKI UX 150 SIXTEEN de achterste pully helften incl. lagers - stiften en stiftrollen - dunwandige stalen bus - O ringen,en ook beide voorste poelie helften incl. stalen afstandbus en de riem . Dit was bij 50840 km. Lagers waren nog goed in de oude poelie helft, maar die krijg je er niet heel uit , vandaar nieuwe gemonteerd. Ondanks ik de zaak regelmatig goed doorgesmeerd heb met het juiste vet zoals het hoort. Ik heb originele SUZUKI onderdelen gebruikt , en die kosten wel wat. Wat ondanks goed smeren aan behoorlijke slijtage onderhevig is zijn de 3 stiften en rolletjes - dunwandige stalen borgbus (voor poelie verstelling).De lager gaten in de poelie naaf waren totaal uitgesleten incl. de 3 schuine sleufgaten in de andere naafhelft. Hier was niets meer van te maken, en zijn dus de kliko in gegaan. Voor was de (droog lopende) bronzen lagerbus totaal uitgesleten en ook de harde stalen afstand bus had slijtsporen. Natuurlijk waren er ook wat slijtsporen in alle poelie helften van de riem, maar niet erg veel moet ik zeggen . Dit waren maar enkele tienden van milimeters.