Heel strakke actie, agentjes genaaid

Trieste aktie.

als je nu dezelfde agent pakt oke maar dit :r

wat vind je ervan als ik jou in elkaar sla omdat ik ruzie heb met een andere belg??

Wellicht waren dit wel goede agenten?


Heel goed Jasper, ben het helemaal met je eens...!!
Dit vind ik dus een smerige streek:J:J

Er zijn n.l ook goede agenten....en ik ken ze zelfs ook nog ...
 
Een tijdje terug volgens mij hier 'n discussie gelezen over het zwaaien naar motorrijders. Tegen wie zwaai je wel / niet. Hier werd volgens mij ook de vraag gesteld of je tegen de motor-politie wel moet zwaaien. Ik ben van mening van wel, het zijn immers ook net als ons liefhebbers van de tweewieler. We lezen hier ook vaak genoeg verhalen over agenten die wél begripvol optreden en enkel een waarschuwing geven. Trouwens, jullie hebben toch ook géén bekeuring gekregen begrijp ik maar enkel een waarschuwing? Wees daar dan blij om en verziek het beeld van de motorrijder niet door een dergelijke actie als dit goed te keuren. Zo, dat moest ik ff kwijt.
 
Een tijdje terug volgens mij hier 'n discussie gelezen over het zwaaien naar motorrijders. Tegen wie zwaai je wel / niet. Hier werd volgens mij ook de vraag gesteld of je tegen de motor-politie wel moet zwaaien. Ik ben van mening van wel, het zijn immers ook net als ons liefhebbers van de tweewieler. We lezen hier ook vaak genoeg verhalen over agenten die wél begripvol optreden en enkel een waarschuwing geven. Trouwens, jullie hebben toch ook géén bekeuring gekregen begrijp ik maar enkel een waarschuwing? Wees daar dan blij om en verziek het beeld van de motorrijder niet door een dergelijke actie als dit goed te keuren. Zo, dat moest ik ff kwijt.



Heel Juist :} :}

Ik zwaai dus ook naar een motoragent...tis toch ook een motorrijder......
 
Een tijdje terug volgens mij hier 'n discussie gelezen over het zwaaien naar motorrijders. Tegen wie zwaai je wel / niet. Hier werd volgens mij ook de vraag gesteld of je tegen de motor-politie wel moet zwaaien. Ik ben van mening van wel, het zijn immers ook net als ons liefhebbers van de tweewieler. We lezen hier ook vaak genoeg verhalen over agenten die wél begripvol optreden en enkel een waarschuwing geven. Trouwens, jullie hebben toch ook géén bekeuring gekregen begrijp ik maar enkel een waarschuwing? Wees daar dan blij om en verziek het beeld van de motorrijder niet door een dergelijke actie als dit goed te keuren. Zo, dat moest ik ff kwijt.

Ik zwaai ook altijd naar motoragenten, meestal bekijken ze je wel met een blik alsof ze denken dat je met hen aan het lachen bent.

Enkel in Brussel zwaaien enkele (lokale) motoragenten terug, ook de MP's die ik vaak tegen kom zwaaien altijd

Maar die oranje gestreepte vogels durven volgens mij hun stuur niet loslaten.
 
Erg trieste actie ... en nog |( om die camera's over het hoofd te zien. Dit heeft niks meer met practical jokes te maken. Als je een echte vent was geweest had je dat bij die andere agenten gedaan.

:j voor jou en je maat
 
Als je hier nou op gewezen wordt door een smurf die niet motor rijdt kan ik het nog "begrijpen" dat ze zo kortzichtig en achterlijk zijn. Maar dat medemotards zo doen :? .. Deze smurfen hoeven geen motor te rijden en kunnen beter met hun kopke uit de combi hangen om het vrije gevoel te evenaren. Door deze honden worden de volgende motardflikken gekloot door hun toedoen.
 
Nou nou heren, tis misschien dan geen strakke aktie volgens velen ( anderen zien de lol er wel van in.) Maar de middelvingertjes die over en weer vliegen kunnen best wat minder hoor.
 
Een betere actie was geweest als de sleutels gepakt had van die agenten.
Ff rustig met zijn vieren staan te ouwehoeren.
En hun gezichten zien als ze zagen dat de sleutels weg waren.
En daarna netjes terug geven.
Kunnen ze denk beter waarderen.
Had je nog kunnen lachen ook.
Of die gast straks nog kan lachen als ze er achter komen wie het
heeft gedaan weet ik ook niet.
 
Nee hoor, helemaal geen collega. Als je heibel hebt met agent A, vind ik niet dat je agent B een loer moet draaien. Ben dan een vent en pak agent A aan.....

Door het jatten van die sleutels naai je agent a of b niet ( :+ dat doe je door hun motor te saboteren(grapje echt waar))

Hierdoor naai je gewoon het systeem, agent a en b staan geruime tijd te wachten op hun reservesleutels en agent c moet ze nog eens brengen, agent a en b moeten rapporteren hoe ze hun sleutels zijn kwijtgespeeld, das toch rap enkele uren verloren waarin ze niemand kunnen pesten.

Ik heb met mijn werk dagelijks meerdere keren contact met Rijkswacht, Polite en dergelijke, bijna allemaal zeggen ze zelf dat de PVE (provinciale verkeers eenheden) bestaan uit een gigantisch stelletje eikels.
 
Een betere actie was geweest als de sleutels gepakt had van die agenten.
Ff rustig met zijn vieren staan te ouwehoeren.
En hun gezichten zien als ze zagen dat de sleutels weg waren.
En daarna netjes terug geven.
Kunnen ze denk beter waarderen.
Had je nog kunnen lachen ook.
Of die gast straks nog kan lachen als ze er achter komen wie het
heeft gedaan weet ik ook niet.

Ik heb er heel zwaar mijn twijfels over of ze dit grappig hadden gevonden, Sigma, de Belgische Rodney King :+
 
"ok 15 te snel op een km teller ??? te veel db's das 1," Nee dat zijn er 2. ;)

"versleten sliders is volgens mij geen overtreding" Klopt, jouw huisvlijt met de haakse slijptol kan geen reden zijn voor een prent.

"net zo min als een donker vizier." Hmmm, als het geen EU-geodkeuring heeft dus wel, zo mag je er ook niet mee in Engeland rijden.

"Mijn nr. plaat is zo goed als niks gebogen, enkel een beetje om de regen van mijn rug te houden als spatbord maar ben 2 weken terug nog geflitst dus..." Het is jammer dat vlaanderen in de weg ligt, maar anders had je walonie kunnen afsteken en in zee kunnen duwen...

Das volgens mij 1.5 overtredingen en toch geen 5 hoor
 
Ik heb er heel zwaar mijn twijfels over of ze dit grappig hadden gevonden, Sigma, de Belgische Rodney King :+
Met een beetje praten en ouwehoeren hadden ze vast niet moeilijk gedaan.

Zeggen dat ze beter op hun spullen moeten letten want met die dieven in de buurt :P
 
Door het jatten van die sleutels naai je agent a of b niet ( :+ dat doe je door hun motor te saboteren(grapje echt waar))

Hierdoor naai je gewoon het systeem, agent a en b staan geruime tijd te wachten op hun reservesleutels en agent c moet ze nog eens brengen, agent a en b moeten rapporteren hoe ze hun sleutels zijn kwijtgespeeld, das toch rap enkele uren verloren waarin ze niemand kunnen pesten.

Ik heb met mijn werk dagelijks meerdere keren contact met Rijkswacht, Polite en dergelijke, bijna allemaal zeggen ze zelf dat de PVE (provinciale verkeers eenheden) bestaan uit een gigantisch stelletje eikels.

wat ze vervolgens weer van 'onze' centen doen.
en waarin ze dan geen tijd hebben om boeven te vangen, of waarschuwingen uit te delen aan motorrijders.
 
Op woensdag 24 juli 2002 09:49 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:
""versleten sliders is volgens mij geen overtreding" Klopt, jouw huisvlijt met de haakse slijptol kan geen reden zijn voor een prent.
heb geen slijptol: Heb schuurpapier gebruikt })
 
Ben op zich een voorstander van 'terugnaaien'. Maar alleen als ze echt lullig doen om niks en dan ook wel de goeie pakken.

Dus niet op deze manier.

De twee motoragenten die je nu te pakken hebt, hebben niks te maken met wat er gebeurd was, maar zijn er wel de dupe van.
Ze zullen het waarschijnlijk afreageren op de volgende die ze aanhouden.
 
Door het jatten van die sleutels naai je agent a of b niet ( :+ dat doe je door hun motor te saboteren(grapje echt waar))

Hierdoor naai je gewoon het systeem, agent a en b staan geruime tijd te wachten op hun reservesleutels en agent c moet ze nog eens brengen, agent a en b moeten rapporteren hoe ze hun sleutels zijn kwijtgespeeld, das toch rap enkele uren verloren waarin ze niemand kunnen pesten.

Sorry, maar dit is wel een erg kortzichtige redenering. Jij denkt dus dat agenten er enkel en alleen maar zijn voor het vinden van verkeersovertreders?! Wat dacht je van hulp bij ongelukken, inbraken of geweldsdelicten om zomaar even wat te noemen. Ook daar zijn ze voor. Nu zullen er wel opmerkingen komen dat ze daar ook niet al te snel verschijnen als je ze daarvoor oproept, maar door een actie zoals die van jullie verziek je het systeem inderdaad (zoals je zelf al aangeeft, 3 agenten die enige uren off-duty zijn!) nog meer.

Leermoment: agenten zijn er niet enkel voor verkeersovertredingen! Je benadeeld door zo'n actie ook andere medeburgers die politie-oproep doen en dus niet alleen het politie-apparaat. Ik voel me indirect door zo'n actie als waar het hier om gaat dus zelf ook benadeeld om het maar 'ns heel wrang te stellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan