Heet nieuws Ferrari FXX Motor gelanceerd

Ik vind het wel ontzettend knap als je een model met zoveel details kunt maken :} respect hoor.
 
Op de ene foto zit 'ie bovenaan nog niet, op de andere wel :) plus dat ie veel te strak staat natuurlijk :P
Goed gezien idd :)

Tja, ketting te strak zonder achtertandwiel... Is er op het eerste plaatje nog wel :? (ik vind het wel mooi gedaan overigens...)
 
Laatst bewerkt:
plakkertjes heeft ie gewoon van een andere modeldoos genomen
de echt ferrari fxx
FXX_5_01.jpg
 
Geeneens zwevende, geperforeerde remschijven?

Best een mooie fiets maar ik vind het niet echt iets bijzonders. De stal van concullega Ducati ziet er wat mij betreft meer begerenswaardig uit. Al is het wél leuk om te kunnen zeggen dat je een Ferrari hebt :+
 
Geeneens zwevende, geperforeerde remschijven?

Best een mooie fiets maar ik vind het niet echt iets bijzonders. De stal van concullega Ducati ziet er wat mij betreft meer begerenswaardig uit. Al is het wél leuk om te kunnen zeggen dat je een Ferrari hebt :+

heb je ook gelezen of alleen plaatjes gekeken?
 
Het valt mij op hoe weinig mensen de topics lezen. Ik denk dat er maar de helft van de berichten overblijft als iedereen elkaar zijn berichten zou lezen. Hoe vaak wil je vragen naar een eerder gegeven antwoord?!
 
Het valt mij op hoe weinig mensen de topics lezen. Ik denk dat er maar de helft van de berichten overblijft als iedereen elkaar zijn berichten zou lezen. Hoe vaak wil je vragen naar een eerder gegeven antwoord?!
en hoeveel mensen er naar de datum van de eerste post kijken _O-
 
heb je ook gelezen of alleen plaatjes gekeken?
Het valt mij op hoe weinig mensen de topics lezen. Ik denk dat er maar de helft van de berichten overblijft als iedereen elkaar zijn berichten zou lezen. Hoe vaak wil je vragen naar een eerder gegeven antwoord?!
en hoeveel mensen er naar de datum van de eerste post kijken _O-


Huh? Kachel reageert toch op de topickicker, die WEL een custom voor ferrari post?
Misschien moeten jullie zelf ook eens het hele topic lezen voor critiek te posten :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan