Hein Gericke Groningen

gava

Rookie
21 nov 2003
5
0
Groningen
Met volle tevredenheid heb ik al een aantal maal motorkleding en motoronderdelen gekocht bij Hein Gericke in Groningen, maar vanmiddag kwam ik er achter dat deze zaak niet meer op de Timpweg is! Zijn ze ermee gestopt of vertrokken naar een andere lokatie? Ik hoop toch het laatste!
Weet iemand in de omgeving van Groningen goede motorzaken waar kleding wordt verkocht voor een redelijke prijs?

Met vriendelijke groet,
GAVA
 
Laatst bewerkt:
Ja dat vermoeden had ik ook al na een korte zoektocht op internet.

;( ;(

Waar kan ik nu dan mijn goedkope kleding voor de motor kopen (en passen!)?
 
Gericke leeft nog wel, maar in afgeslankte vorm. Geloof dat in Nederland nog maar een paar vestigingen actief zijn. O.a. nog in Almere. Heb nog niet gezien waar ze nog meer zitten.

Edit: In Duitsland zitten ze nog wel. B.v. in Aurich en Meppen (zo te zien de dichtsbijzijnde vestigingen vanuit Groningen). Bovendien betaal je daar minder BTW en dus goedkoper.
 
Hein Gericke is samen met o.a. Polo overgenomen door een Amerikaans bedrijf.
Deze investeert nu weer, waardoor de continuïteit vooralsnog gewaarborgd lijkt te zijn (bron: Jurgen Otto, Franchiser H.G. Meppen)
 
België komen, is hier vlak bij m'n thuis een zaak,dit is in Hasselt(Limburg) op de grote ring.
ik ga er morgen trouwens een nieuwe broek kopen, alé jah ,m'n eerste broek
125221-2.jpg

125223-2.jpg

de blauwe ,aleen ziet die blauwe er op de foto niet uit, in't echt is ie wel :}
 
is het over met Hein Gericke?
noooooooooooo ;(
d8 dat het nog goed zou komen, In geldern is hun winkel ook al weg en monschengladbach volgens mij ook. en das in duitsland
 
Winkel in Bocholt zit ook dicht maar Gericke gaat wel door. Ze zijn idd overgenomen en wel door Fairchild, een Amerikaanse toeleverancier voor de lucht- en ruimtevaart. (waren ze blijkbaar een beetje op uigekeken :+ )
 
Hein Gericke zit ook nog in Eindhoven. Heb er van de week mijn eerste helm gekocht :]

En die broek RunnerX :9~ is geweldig, daar heb ik van de week dus ook mee rondgelopen. En de bijbehorende jas is ook errug vet 8-) Heb het nog niet gekocht, maar dat gaat niet lang meer duren *D
 
Hein Gericke zit ook nog in Eindhoven. Heb er van de week mijn eerste helm gekocht :]

En die broek RunnerX :9~ is geweldig, daar heb ik van de week dus ook mee rondgelopen. En de bijbehorende jas is ook errug vet 8-) Heb het nog niet gekocht, maar dat gaat niet lang meer duren *D
ik heb de broerk ,bevalt me idd heel goed(een blauwe M voor 150€),morgen wat mee rondtouren.
maar ik denk wel niet dat ik van hetezelfde de jas koop, maar de jas ga ik ook wel in Hein Gericke halen, en spiegels, handschoenen,slot, helm
 
Met volle tevredenheid heb ik al een aantal maal motorkleding en motoronderdelen gekocht bij Hein Gericke in Groningen, maar vanmiddag kwam ik er achter dat deze zaak niet meer op de Timpweg is! Zijn ze ermee gestopt of vertrokken naar een andere lokatie? Ik hoop toch het laatste!
Weet iemand in de omgeving van Groningen goede motorzaken waar kleding wordt verkocht voor een redelijke prijs?

Met vriendelijke groet,
GAVA

Is al een paar maand dicht. Ben ook al bij heingericke in Meppen geweest...2 jassen 1 broek , helm gekocht. En ik kon op geen enkele manier korting regelen.
Vond ze goedkoper dan in nederland, maar nog wel aan de prijs..maarja je wilt wat dus..
Een dagje Osnabruck is ook leuk een enorm grote Louis-winkel heb je daar. Evt. beter te combineren met een nachtje in een goedkoop hotelletje of gaststube (nog goedkoper)
 
DeepSpace, HG zat inderdaad aan het damsterdiep.

Ik heb nu een trip gepland naar Aurich is maar 100 km van Groningen en men zegt dat het in D. goedkoper is?! Ik ga het uitzoeken. Op internet kwam ik erachter dat in Aurich ook een Polo zit. Met ook leuke prijzen voor motorspul.
 
Met volle tevredenheid heb ik al een aantal maal motorkleding en motoronderdelen gekocht bij Hein Gericke in Groningen, maar vanmiddag kwam ik er achter dat deze zaak niet meer op de Timpweg is! Zijn ze ermee gestopt of vertrokken naar een andere lokatie? Ik hoop toch het laatste!
Weet iemand in de omgeving van Groningen goede motorzaken waar kleding wordt verkocht voor een redelijke prijs?

Met vriendelijke groet,
GAVA

hallo GAVA, ik ben dik tevreden over de kleding van Moto Noord aan de Bornholmstraat. Redelijk wat keus en hele goeie hulp en adviesen en niet te duur.
 
Eindelijk dan naar Aurich geweest voor kleding. Ben daar naar de POLO geweest, allervriendelijkste hulp aldaar. Ben weer huiswaarts gekeert met laarzen, handschoenen, niergordel en een jas. Waarbij alles ongeveer de helft goedkoper was dan ik in NL heb kunnen vinden. (Met uitzondering van HG)

Vanaf Groningen slechts 100 km naar Aurich en met een Hein Gericke en een Polo moet je daar uit kunnen komen. Anders kun je altijd nog door rijden naar Oldenburg (is wel heel veel verder).
 
Met volle tevredenheid heb ik al een aantal maal motorkleding en motoronderdelen gekocht bij Hein Gericke in Groningen, maar vanmiddag kwam ik er achter dat deze zaak niet meer op de Timpweg is! Zijn ze ermee gestopt of vertrokken naar een andere lokatie? Ik hoop toch het laatste!
Weet iemand in de omgeving van Groningen goede motorzaken waar kleding wordt verkocht voor een redelijke prijs?

Met vriendelijke groet,
GAVA

Direct volgas naar Motoport Leek, grootste en meest uitgebreide collectie van Groningen, en vriendelijk personeel :}
 
hallo GAVA, ik ben dik tevreden over de kleding van Moto Noord aan de Bornholmstraat. Redelijk wat keus en hele goeie hulp en adviesen en niet te duur.

de kleding is daar wel mooi, maar niet veel keus, ben daar woensdag met een vriendin geweest voor een pak, zijn 10 minuten in de winkel geweest, er werd alleen vanachter "hallo"geroepen en vervolgens niemand gezien terwijl het personeel gewoon aan een tafeltje zat te roken....redelijke afknapper! Vervolgens naar Motoport Leek geweest. Heb daar een pak besteld en ben heel proffesioneel en vriendelijk geholpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan