Heineken overleden

Toch geen Nederlands bier zeker. Daar moet ge na elk pilske van gaan plassen :r
Geef mij maar de enige echte Jupiler :}

Of Fosters, Kilkenny, Carling, ...
 
Ja, en 8%, 20 liter per keer...
maareh... offtopic dus als je interesse hebt om zelf te beginnen mail me oid ;)

Ik heb wel een keer op school bier gebrouwen voor scheikunde.

Was ook wel redelijk te drinken (dat kant en klare pakket iig, was heel simpel). Dat bier dat we helemaal zelf ECHT hebben gebrouwen was wat minder :r

Wat voor soort bier brouw jij dan?
Kun je geen motor-forum.nl bier op de markt brengen?
 
dat kant en klare pakket iig, was heel simpel

ik werk iig niet kant en klare stroop, maar vanaf het vermalen van het mout...

ik maak niet 1 type bier maar verschillende, meibok, tripel, tarwe.
 
Als rechtgeaarde Limburger in Lely(k)stad:

pilsener_05a.jpg
 
Toch geen Nederlands bier zeker. Daar moet ge na elk pilske van gaan plassen :r
Geef mij maar de enige echte Jupiler :}

Of Fosters, Kilkenny, Carling, ...

Nederlands bier is PILS, smaken verschillen maar ik vind het niet te zuipen :r
Geef mij maar ECHT bier :}
 
Op zaterdag 05 januari 2002 17:59 schreef Suzuki het volgende:
... ik heb vaakzat hoofdpijn van hem gehad. ;)

:^ en dat ook wel eens na 1 heineken!!! Nee, dat spul is puur vergif en ik durf het geen bier te noemen :r :r :r Geef mij maar een lekkere beugel :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Brand. Dus ook geen Heineken... :P
Drie keer raden wie de eigenaar van Brand is....

In ieder geval zal ik geen traan laten om de dood van deze enge Oranje-kwispelstaarter met Berlusconi-achtige trekjes. :j
Zijn bier is trouwens best te drinken en als je daar hoofdpijn van krijgt zegt dat meer over jouw hoofd dan over zijn bier. Feit blijft dat zelfs de zelfs de meest alledaagse confectie-pils uit België (Jupiler, Stella) beter smaakt. :}

PROOST!
 
Laatst bewerkt:
Enigste positieve van Heinekenbier is dat het niet vies is, dit komt echter omdat er niet of nauwelijks smaak aan zit!Brand is welliswaar (helaas!) overgenomen maar heeft WEL z\'n smaak behouden. Grolsch is btw ook wel :}
:9~
 
....
De meesten die ik ken drinken Heineken.

Wel vreemd want als ik naar de poll kijk drinkt toch het meerendeel van de mfers wat anders. Nou geef mij maar heineken... grolsch moet je alleen maar van pissen bij amstel proef je niet eens het verschil tussen \"normaal\" en malt. en bavaria is studenten bier (goedkoper dan de rest) en in vind het niet lekker

tuurlijk zijn er ook andere lekkere bieren (hoegaarden, wiekse witte ) maar toch voor gewoon bier blijft voor mij heineken nr. 1
 
Terug
Bovenaan Onderaan