Helemaal ZIEK van bakjes koffie bij motorzaken!

Kijk, als er nou stond " het bier staat klaar" dan denk ik dat het storm loopt daar. Helaas geen motoren voor de zaak, alleen taxi's.


Bovendien is dit bakje koffie een onderhandelingsstrategie. Ik wil het dus niet afschaffen.
Dealer: "Hoe drinkt u de koffie?"
Antwoord: "Met een gebakje erbij"
Aangezien hij waarschijnlijk geen gebakje kan leveren, scheelt het weer in de aanschafprijs

Ik las ooit iets dat iemand een offerte van een nieuwe auto bij de dealer kreeg, en die ene euro voor dat bakje koffie er meegerekend was. Het was geen goedkope wagen, en uit principe zei hij tegen de dealer dat ie naar de andere kant van de wereld mocht kruipen. Het was ook niet de gemiddelde burgerbak die je om elk hoekje van de straat ziet.
 
Laatst bewerkt:
"Lekkere slet met dikke tieten bij de receptie."

En omdat niet iedereen vrouwen even interessant vindt:

"Voor de liefhebbers: besnorde jongeman met lederen broek beschikbaar."

Is dat een beetje wat je bedoeld?

Daar ging me koffie! _O- _O- _O-

En me toetsenbord.. ;(
 
Laatst bewerkt:
Denken we nou werkelijk dat de koffie voor niks is. Waar ik mij aan erger is de afleveringskosten voor gebruikte motoren en auto's. :( :( Want volgens mij wordt daar vette winst op behaald.
 
Ik erger me daar niet aan.

Ik erger me er aan als ik mijn billen niet goed schoon kan krijgen in enkele keren vergen (zo'n plakkerd :X )
Ik erger me er aan als er weer zo'n kuttige trut (man/vrouw) links zit te plakken in haar Daihatsu Charade.
Ik erger me er aan als iemand me vertelt wat ik wel en/of niet moet doen

Maar om me nou ook nog eens te moeten ergeren aan rijklaarmaakkosten? Neuh. Dat gaat me te ver...
 
Ik erger me daar niet aan.

Ik erger me er aan als ik mijn billen niet goed schoon kan krijgen in enkele keren vergen (zo'n plakkerd :X )
Ik erger me er aan als er weer zo'n kuttige trut (man/vrouw) links zit te plakken in haar Daihatsu Charade.
Ik erger me er aan als iemand me vertelt wat ik wel en/of niet moet doen

Maar om me nou ook nog eens te moeten ergeren aan rijklaarmaakkosten? Neuh. Dat gaat me te ver...

Plakkerds zijn kut :Y
Nog meer dan die plonsers waarvan je billen nat worden
 
Wordt jij gedwongen om die koffie op te zuip???Als jou maagje zo gevoelig is dan pak je het toch niet!
Elke keer als ik een advertentie van een motor lees die bij een motorzaak staat, lees ik er onder, boven, naast op of weet ik waar het volgende :

De koffie staat klaar!

Serieus, wie heeft ooit besloten dat motoren en slootwater bij elkaar horen? :/ Koffie drink je om wakker te worden mensen, hoewel het dan nog erger te zuipen is aangezien je maagje dan helemaal gevoelig is! En - niet - op een mooi moment wanneer je een motor koopt!

Zo, effe frustratie eruit .. :W
 
Ik vind als je een motor koopt dat daar bier bij hoort het is toch een feestje waard als je een nieuwe fiets heb. Dus vanaf nu aan bij elke zaak koud bier ipv warme koffie

Ja, bier bij he afhalen. Zou ik zeker doen als motorhandelaar. Met een beetje geluk gaat ie de eerste bocht al neer en heb je mooi een opdracht voor schade herstel van een paar duizend euro.
 
Kijk, als er nou stond " het bier staat klaar" dan denk ik dat het storm loopt daar. Helaas geen motoren voor de zaak, alleen taxi's.


Bovendien is dit bakje koffie een onderhandelingsstrategie. Ik wil het dus niet afschaffen.
Dealer: "Hoe drinkt u de koffie?"
Antwoord: "Met een gebakje erbij"
Aangezien hij waarschijnlijk geen gebakje kan leveren, scheelt het weer in de aanschafprijs

Ik zeg altijd: koffie met melk en suiker erin en de koekjes gewoon ernaast op het schoteltje.
 
ik vind het wel slecht dat ze meestal geen frisdrank hebben...

jaa in een automaat waar je voor een euro wat kan halen..

maar als er een gezin komt en de kinderen van 5 drinken dan natuurlijk geen koffie maar cola.. en dan moet je ze water aanbieden..
 
Die kinderen kopen toch geen motor dus waarom zou je die iets aan moeten bieden?
jaa zat vorige keer ook in een autoverkoop discussie..

maar motor of auto, als er een gezin komt vraag ik toch ook niet: wie is de bestuurder van de auto? want rde rest krijgt niks te drinken....
 
Denken we nou werkelijk dat de koffie voor niks is. Waar ik mij aan erger is de afleveringskosten voor gebruikte motoren en auto's. :( :( Want volgens mij wordt daar vette winst op behaald.
haha dacht je:P ligt er helemaal aan wat voor dealer je hebt, als je een gebruikte motor koopt zit er een groot stukje garantie in verwerkt. meestal 200 a 300 euro.

mocht er iets mis zijn met je motor kunnen hun het namelijk van dat geld laten repareren, dus uiteindelijk betaal je er daar ook zelf voor..

bij de auto werden daar alle kleine dingen in verwerkt ( poetskosten, transport kosten naar nederland, en allerlei administratie bedragen enz. enz. )
 
bij de auto werden daar alle kleine dingen in verwerkt ( poetskosten, transport kosten naar nederland, en allerlei administratie bedragen enz. enz. )

Die afleverkosten hebben ook te maken met het Nederlandse belastingstelsel en de bijtelling voor leaseauto's. Dankzij die afleverkosten kan de prijs van de auto omlaag en daardoor heeft een leaserijder minder bijtelling.
 
Ach jongens, het gaat er helemaal niet om of het lekker is of niet. Het is gewoon een domme loze kreet die ze in de advertentie mikken. Ik wacht nog steeds op de eerste Ad waar staat *Mijn dochter ligt klaar!* .. maarja, die komt niet!

maar het licht er dan wel aan hoe oud de dochter is. en hoe ze er uit ziet *D


en kreeg ik maar gratis koffie. altijd goed, beter iets dan niets en anders neem ik wel een slokje kraanwater hoor :Z
 
nog erger is: lutsers die van motorzaak naar motorzaak rijden en buiten een sjeggie rokende en een gehaktbal verorberende KAWASAKI rijders

Kom er maar! :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan