hellup, wie wil mij een hand bieden

Hooligan

MF veteraan
28 apr 2004
3.855
0
Wildervank
nou, het wil zo nu naar een jaar heb ik een donor voor mijn costum-fighter gevonden.
hij heeft voor mij een cbr 600 ass liggen.
nu heb ik interesse in dat schone ding.
nu komt het probleem w@llie is terecht wat wantrouwig wat het om versturen gaat.
ik niet echt, maar dat is niet het probleem.
het is het feit dat hij woont in spijkernisse en ik in veendam.
da's een aardig geintje uit elkaar, nu wil ik vragen zijn er mensen die mij willen helpen. O-)

mij mijn cheap ass willen meenemen, iets meer naar mijn richting.
ik werk in groningen en woon in veendam. :W
wie wil mij ondersteunen om mijn brik wat meer mf te maken.
het project loopt al een jaar, geduldt is zo wie zo een schone zaak haast heb ik niet. :}


please, wie gaat er nog eerdaags van spijkenisse richting groningen, friesland enof drenthe. *O*
 
waarom stort je niet eerst gewoon het geld even naar W@llie? Hij is zeker 100% te vertrouwen, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Dan 4,50 voor de verzending en klaar.
 
nou, het wil zo nu naar een jaar heb ik een donor voor mijn costum-fighter gevonden.
hij heeft voor mij een cbr 600 ass liggen.
nu heb ik interesse in dat schone ding.
nu komt het probleem w@llie is terecht wat wantrouwig wat het om versturen gaat.
ik niet echt, maar dat is niet het probleem.
het is het feit dat hij woont in spijkernisse en ik in veendam.
da's een aardig geintje uit elkaar, nu wil ik vragen zijn er mensen die mij willen helpen. O-)

mij mijn cheap ass willen meenemen, iets meer naar mijn richting.
ik werk in groningen en woon in veendam. :W
wie wil mij ondersteunen om mijn brik wat meer mf te maken.
het project loopt al een jaar, geduldt is zo wie zo een schone zaak haast heb ik niet. :}


please, wie gaat er nog eerdaags van spijkenisse richting groningen, friesland enof drenthe. *O*
W@llie moet niet zo janken. Gewoon versturen dat ding. Alles is standaard geregistreerd in Nederland en tot 5 kilo 5,50 verzendkosten. Gewoon in een doosje proppen en afleveren op 't postkantoor. En jij maakt via telebankieren 't geld over :)
 
waarom stort je niet eerst gewoon het geld even naar W@llie? Hij is zeker 100% te vertrouwen, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Dan 4,50 voor de verzending en klaar.


gaat niet om w@llie die vertrouw ik wel, het gaat om zijn ervaringen met het versturen. :Y


het gaat hem om mijn ex collega's |(
 
gaat niet om w@llie die vertrouw ik wel, het gaat om zijn ervaringen met het versturen. :Y


het gaat hem om mijn ex collega's |(
ah ok. verkeerde insteek van mijn kant :W
Kom op W@llie, opsturen die hap.

Ik kan hem meenemen totaan Monster (den Haag) wie pakt de estafette ass over van me?
 
Hmmm, ik heb een klant in Monster (Van Nierop Verhuur), als ik 'm dan meeneem, ligt ie al in Dronten, en mettertijd ga ik ook wel eens richting Groningen.

hoewel dit grappig is, is de post toch het snelste... maar dan is de sport ev wel vanaf... duzzzzz, Stekman > Monster; Ivokim Monster > Dronten; wie volgt?
 
Hmmm, ik heb een klant in Monster (Van Nierop Verhuur), als ik 'm dan meeneem, ligt ie al in Dronten, en mettertijd ga ik ook wel eens richting Groningen.

hoewel dit grappig is, is de post toch het snelste... maar dan is de sport ev wel vanaf... duzzzzz, Stekman > Monster; Ivokim Monster > Dronten; wie volgt?


in dronten heb ik wel een student derhaas die kan hem zo voor me meenemen.
 
Hier dan :+ :9~

full
 
Als iemand em vanuit Spijkenisse naar Amsterdam kan brengen zorg ik wel dat ie in Veendam komt. En zo kijkend naar je profiel kan ik em dan wel lopend komen brengen, of mijn Pa neemt em mee naar kantoor 8-)
 
Uh, leg dit nog 's een keer aan mij uit:

De bezitter van 't ding (geen idee waar we 't eigenlijk over hebben, maar dat terzijde) heeft slechte ervaring in 't verzenden van iets zonder betaling vooraf. En nu gaat dat ding in een estafette van Den Haag naar Veendam, m.a.w. er zijn zo te lezen in ieder geval 4 a 5 'eerlijke' mensen nodig die dat ding in handen krijgen en 'm netjes af moeten leveren bij TS??? :?

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Zo af en toe kom je zelfs in deze tijd nog echte humor tegen *O*
 
Uh, leg dit nog 's een keer aan mij uit:

De bezitter van 't ding (geen idee waar we 't eigenlijk over hebben, maar dat terzijde) heeft slechte ervaring in 't verzenden van iets zonder betaling vooraf. En nu gaat dat ding in een estafette van Den Haag naar Veendam, m.a.w. er zijn zo te lezen in ieder geval 4 a 5 'eerlijke' mensen nodig die dat ding in handen krijgen en 'm netjes af moeten leveren bij TS??? :?

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Zo af en toe kom je zelfs in deze tijd nog echte humor tegen *O*

Soortgelijke gedachten steken bij mij de kop op.

Laten we lekker het
full
opnieuw uitvinden met z'n allen.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
hey ik moet morgen naar rotterdam hoogvliet die kant uit
spijkenisse kan er ook wel bij

Ik weet niet wat t is maar ik kan t meenemen tot alkmaar.

laat maar horen.
 
nou, het wil zo nu naar een jaar heb ik een donor voor mijn costum-fighter gevonden.
hij heeft voor mij een cbr 600 ass liggen.
nu heb ik interesse in dat schone ding.
nu komt het probleem w@llie is terecht wat wantrouwig wat het om versturen gaat.
ik niet echt, maar dat is niet het probleem.
het is het feit dat hij woont in spijkernisse en ik in veendam.
da's een aardig geintje uit elkaar, nu wil ik vragen zijn er mensen die mij willen helpen. O-)

mij mijn cheap ass willen meenemen, iets meer naar mijn richting.
ik werk in groningen en woon in veendam. :W
wie wil mij ondersteunen om mijn brik wat meer mf te maken.
het project loopt al een jaar, geduldt is zo wie zo een schone zaak haast heb ik niet. :}


please, wie gaat er nog eerdaags van spijkenisse richting groningen, friesland enof drenthe. *O*


Luister als iedereen z'n problemen opt topic gaat zetten schiet het niet op.Heb eerder tegen iemand gezegt dat ik mijn achter licht ook niet opstuur.

Dan ist punt uit hoef je mij niet mee zwart te maken ofzo of een topic voor te openen.Je ken hem op komen halen maar stuur niks op daar houd ik neit van.
En het ligt niet aan jouw dat ik het niet wil opsturen maar aan onze vrienden van de tpg.

Want ik heb een keer een pakje terwaarde van 350 euri bij oudere mensen opmoeten halen omdat ze deze op straat vonden ;)

Geloof me dan vertrouw je die gasten niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een geweldig topic dit! _O- Kan je helaas niet helpen! :N Maar wat een topic zeg whaha! :} *O* _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan