Helm sticker gezocht

Kabouter Puntmuts

Blue Ninja
19 mei 2003
7.702
872
IJsselstein
Ik ben op zoek naar een sticker voor op het vizier.
Omdat ik regelmatig 's avonds met laag staande zon rijd zoek ik iets dat de bovenste rand bedekt.
Ik heb nu tijdelijk een stuk tape geplakt maar dat moet mooier kunnen toch?

P5100220C.jpg


Heeft iemand tips?
Ik heb al op ali gezocht maar kon niets leuks vinden.
En aggresieve teksten hoeft ook niet ;)
 
SHOEI.jpg


Zo doe ik dat al jaren op meerdere helmen (niet op de vliegen letten).
Gewone brede elektriciteits isolatietape,die is wat soepeler dan wat jij gebruikt hebt en dus makkelijk te plakken zonder vouwen.
De rand snij ik af met een breekmes.
 
Denk als je een stuk zwarte tape gebruikt valt het al veel minder op.

Moet functioneel zijn toch?

Je kan ook kijken of je er een stuk van die donkere ruitenfolie op krijgt.

Als je limo tint neemt die laten maar 5% door, maar weet niet of dit mogelijk is.
 
Een Chinees mondkapje voor je ogen, is dat wat? Sommige zijn zo dun dat je er doorheen kunt kijken. Onzin? Ja, maar niet erger dan tape op je vizier.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook kijken of je er een stuk van die donkere ruitenfolie op krijgt.
Dat is niet soepel dus krijg je makkelijk vouwen,dat zie dikwijls genoeg op achterruiten van auto's als het door een DHZ gedaan is.
Bij professioneel materiaal + plaatser mogelijk wel.
 
Zou de oplossing van lucasfalt eens proberen met isolatietape.

Verdient niet de schoonheidsprijs maar als het functioneel is, who cares?
 
Zo doe ik dat al jaren op meerdere helmen (niet op de vliegen letten).
Gewone brede elektriciteits isolatietape,die is wat soepeler dan wat jij gebruikt hebt en dus makkelijk te plakken zonder vouwen.
De rand snij ik af met een breekmes.
Het was gewoon een vraag hoor, of iemand misschien iets leuks weet.
Anders wordt het inderdaad een stuk zwart tape.
 
Ik zie dat het een shoei helm is daar kan je gewoon een vizier indrukken met bovenin een getint gedeelte werkt prima
 
Dat is niet soepel dus krijg je makkelijk vouwen,dat zie dikwijls genoeg op achterruiten van auto's als het door een DHZ gedaan is.
Bij professioneel materiaal + plaatser mogelijk wel.
Afhankelijk van het materiaal en hoe goed je bent. Ik heb laatst staan praten met iemand die auto's enzo wrapt. Die doet ook wel eens motorhelmen. Kan prima.
 
Afhankelijk van het materiaal en hoe goed je bent. Ik heb laatst staan praten met iemand die auto's enzo wrapt. Die doet ook wel eens motorhelmen. Kan prima.
Dat zei ik toch ook : prof materiaal + plaatser.


Ik zie dat het een shoei helm is daar kan je gewoon een vizier indrukken met bovenin een getint gedeelte werkt prima
Dat weet ik,maar dat is voor mij niet donker genoeg.
 
O dat is apart,bij mij is het boven gedeelte donker dus hoe lager ik erdoor kijk hoe lichter hij wordt.
Maar je kan het volgens mij zo donker krijgen als je wilt
Ik lees dat je vaak s,avonds tegen schemer rijdt ,dan vind ik mijne al snel te donker ( zelfs gevaarlijk te donker)
Maar ik heb er ook 1 die is niet getint,dus dan moet ik wisselen,maar ik rijd nooit s,avonds
 
Bedankt voor de reacties
@René het is een Schuberth met maximaal getint vizier die ze mogen verkopen
@Clank dat is teveel eer, ik zoek iets simpels
@tribute ik heb een aantal pagina's doorgescanned maar zie hier ook niets leuks
Dus uiteindelijk toch maar zwart tape geplakt. Het werkt goed, en dat is het belangrijkste :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan