Help! Mijn KTM rijdt zo bokkig...

FE30358A84933D2314AC619E679B250A-bokkig.jpg
downloads.jpg
 
Nu... wat dat bokken betreft.
Ik heb recent een gloednieuwe 1290 SAS gereden. Die motor is al oneindig veel soepeler dan mn 1290 SD GT.
En de GT is de eerste 15000 km soepeler blijven worden, zo erg dat comfortabele snelheid in zesde 30 km/u scheelt (120 -> 90).
Dus voor de ex bmwtisten.. beetje geduld hebben. Dat moet je op een bmw ook, maar op een andere manier. ;-)
 
Oh ja, in hetzelfde rijtje:
Help, mijn ktm zijn voorwiel komt van de grond als ik gas geef.

Ja ja, dat kan een gs ook.
 
KTM loopt echt eeuwen achter op BMW.
Dingen zijn bokkig, blokken lekken aan alle kanten onderdelen zijn nooit op voorraad kortom prut.
Bij BMW noemen ze bokkig geloof ik KFR, probleem opgelost, verder zijn BMW rijders gewoon veel aardiger mensen.
Beste optie gewoon een Zero kopen, daarmee kun je probleemloos heel langzaam rijden...moet je ook wel wil je verder dan een blokkie om de kerk.
 
KTM loopt echt eeuwen achter op BMW.
Dingen zijn bokkig, blokken lekken aan alle kanten onderdelen zijn nooit op voorraad kortom prut.
Bij BMW noemen ze bokkig geloof ik KFR, probleem opgelost, verder zijn BMW rijders gewoon veel aardiger mensen.
Beste optie gewoon een Zero kopen, daarmee kun je probleemloos heel langzaam rijden...moet je ook wel wil je verder dan een blokkie om de kerk.

_O-



Kfr is overigens iets totaal anders dan bokken bij lage toeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan