Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
ahem....

17288_739709526145368_6716906774918142904_n.jpg
 
Tuig, bah. :r

Vandaag een mooi stukje over de Posbank gereden.
Haarspeldbochten in Nederland. :P
 
Vandaag de K-Pipe 125 onbedoeld gekickstart in de 1e versnelling. :+
Ging goed hoor, ik was er even niet helemaal bij om 'm in z'n neutraal te zetten. Kon meteen wegrijden.
 
Vandaag de K-Pipe 125 onbedoeld gekickstart in de 1e versnelling. :+
Ging goed hoor, ik was er even niet helemaal bij om 'm in z'n neutraal te zetten. Kon meteen wegrijden.

Zo ben ik een keertje zomaar onbedoeld weggereden op de K-Pipe. Ging gelukkig goed toen. :+


Was je ook bij de Posbank, Luke? Was er best druk, he?
 
Ik vroeg mij eens af he.... Is er hier eigenlijk iemand ooit zo gek geweest met zijn/haar 11kw'er het circuit op te gaan?


heb geduld misschien gaat dat dit jaar nog gebeuren, moet dan wel effe een Go-pro lenen en het zal gemakkelijker gaan dan je denkt, men vind het wel lachen als er iemand een snelle tijd probeert neer te zetten met een 11-je.
 
heb geduld misschien gaat dat dit jaar nog gebeuren, moet dan wel effe een Go-pro lenen en het zal gemakkelijker gaan dan je denkt, men vind het wel lachen als er iemand een snelle tijd probeert neer te zetten met een 11-je.

Op Assen toen getimed, met die YZF R125 cup, zaten rond de 2.40 als ik het goed heb onthouden :P
 
Mag het überhaupt wel...? Met zo eentje het circuit op? Lijkt me niet de veiligste onderneming namelijk.... Naja, wie weet probeer ik het eens op Assen! Is toch om de hoek
 
Mag het überhaupt wel...? Met zo eentje het circuit op? Lijkt me niet de veiligste onderneming namelijk.... Naja, wie weet probeer ik het eens op Assen! Is toch om de hoek

Was toen met alleen maar lui van de R125 cup, op de Gamma racing day
 
Mag het überhaupt wel...? Met zo eentje het circuit op? Lijkt me niet de veiligste onderneming namelijk.... Naja, wie weet probeer ik het eens op Assen! Is toch om de hoek

zodra ik m'n hooligan thuis heb geef ik wel een seintje dan gaan we het doen/proberen als jij een Go-pro heb ten minste anders moeten we monomuis effe zo gek krijgen om langs te komen. *O* :W _O-
 
Mooie motor, Edgar! Zie je weinig rijden hier, zeker met kuip.

Moet ik langskomen met mijn GoPro? Normaal mag je op circuits toch geen losse onderdelen op de motor of misschien je lichaam hebben? Ik moet nog steeds mijn chestmount testen.... binnenkort maar eens doen.
 
Mooie motor, Edgar! Ziet er volwassen uit. :)


Ik heb een chestmount van LightInTheBox uit China, moet ik nog eens gaan testen binnenkort.
 
dagje lelystad gaat waarschijnlijk niet door aangezien de motor kapot is en ik niet kan vinden wat het is.....
denk dat het tijd word voor het RD350 blok
 
Thanks Monomuis en Gerdien!
De R-versie is inderdaad nogal zeldzaam in Nederland, hij staat volgens mij niet eens in de prijslijst hier. Heb 'm zelf geïmporteerd uit Duitsland. 600 KM over de Autobahn bij -10 "C met 1 week m'n rijbewijs, het was een mooie (en vooral koude) ervaring :X
Het is een ongelooflijk betrouwbaar ding gebleken in de 1,5 jaar en 25.000km dat ik 'm nu heb :}
 
Waaaaahhh, vanmiddag moet het gebeuren! Het AVD examen.... Ik hoop mij vanmiddag ook aan te mogen sluiten bij het selecte gezelschap motorrijders ;) zenuwachtig!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan