'Het 125/250 Topic deel 13. Whippin it!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohja toevallig zaterdag een TNT bus, normaal gesproken gewoon een blanco crafter zonder stickers.... anders ziet iedereen dat ik koerier ben :+
 
die heeft wel stoelverwarming,cruise control, alles leer en carbon dashboard dus :+ en hij is ongeveeer 34x zo snel als die crafter.....
 
Euh....MOTORFORUM???

Wat hij zegt...

Lijkt wel of een hoop crossers gewoon auto rijden -O- naast de cross.
fck dat man, rest gewoon op motor. :}

En als er een keer groot ingekocht moet worden is bus enorm handig :} kleine boodschappen etc gewoon lekker met de motor of trapfiets doen.
 
bus is idd mooi en handig,

maar moet wel uit kunnen.
particulier is bijna niet te doen.

eerder was dat wel anders met grijs kenteken
 
hahaha oohja :+

Nee wil wel beetje de criminele kant op... Ik heb een fles whiskey op mevrouw...dat ziet u toch :+
 
hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe crossmotor 125cc. Nou zag ik ook deze suzuki rmz 250 staan.
Die ook binnen mijn budget ligt maar zijn deze dingen betrouwbaar. En ik vind 1600 best weining voor un rmz 250 ? Of moet ik toch voor een 125cc 2takt gaan?
Zit er kwa vermogen ook veel verschil in?

http://link.marktplaats.nl/487045398

Alvast bedankt
 
hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe crossmotor 125cc. Nou zag ik ook deze suzuki rmz 250 staan.
Die ook binnen mijn budget ligt maar zijn deze dingen betrouwbaar. En ik vind 1600 best weining voor un rmz 250 ? Of moet ik toch voor een 125cc 2takt gaan?
Zit er kwa vermogen ook veel verschil in?

http://link.marktplaats.nl/487045398

Alvast bedankt

Die soez zou ik zeker vermijden.
Die dingen zijn nogal matig, en als ik het zo lees kun jij veel beter voor een 125 2T gaan :)
 
wat ik nou weer mee maak
ik heb een nieuwe koppelings kabel nodig voor me`n kawa
ik bel naar de motorport of ze een kabel kunnen bestellen krijg ik als antwoord
dat duurt minimaal 2 week omdat wij geen crosszaak zijn dus ik hang weer op met die man
bel ik naar mulders motoren
krijg ik een of andere sjomp aan de lijn en die andwoordt op mijn vraag
wij zijn geen kawa dealer dus dat duurt 5 a 7 dagen voor we het in huis hebben het beste kun je via internet even de dichts bij zijnde kawa dealer bellen om te kijken of ze daar wat voor jou CROSSERTJE hebben

dus kom ik weer bij ome vd vecht uit en die verstuurd hem vanmiddag nog zo dat ik van het weekend misschien weer kan rijden
 
wat ik nou weer mee maak
ik heb een nieuwe koppelings kabel nodig voor me`n kawa
ik bel naar de motorport of ze een kabel kunnen bestellen krijg ik als antwoord
dat duurt minimaal 2 week omdat wij geen crosszaak zijn dus ik hang weer op met die man
bel ik naar mulders motoren
krijg ik een of andere sjomp aan de lijn en die andwoordt op mijn vraag
wij zijn geen kawa dealer dus dat duurt 5 a 7 dagen voor we het in huis hebben het beste kun je via internet even de dichts bij zijnde kawa dealer bellen om te kijken of ze daar wat voor jou CROSSERTJE hebben

dus kom ik weer bij ome vd vecht uit en die verstuurd hem vanmiddag nog zo dat ik van het weekend misschien weer kan rijden

Wat is hier mis mee?
Ze wijzen je door naar de plek waar jij het snelst je koppelingskabel kunt halen?
 
wat ik nou weer mee maak
ik heb een nieuwe koppelings kabel nodig voor me`n kawa
ik bel naar de motorport of ze een kabel kunnen bestellen krijg ik als antwoord
dat duurt minimaal 2 week omdat wij geen crosszaak zijn dus ik hang weer op met die man
bel ik naar mulders motoren
krijg ik een of andere sjomp aan de lijn en die andwoordt op mijn vraag
wij zijn geen kawa dealer dus dat duurt 5 a 7 dagen voor we het in huis hebben het beste kun je via internet even de dichts bij zijnde kawa dealer bellen om te kijken of ze daar wat voor jou CROSSERTJE hebben

dus kom ik weer bij ome vd vecht uit en die verstuurd hem vanmiddag nog zo dat ik van het weekend misschien weer kan rijden
aai.gif
 
Denk dat hij doelt op het verkleindwoord van zn crosser (crossertje)...

:X

Ik noem mijn crosser zelf ook vaak zat Crossertje?

Ik zie het probleem niet zo.
Best netjes zelfs dat ze je doorsturen naar een Kawa dealer zodat jij het kabeltje zo snel mogelijk binnen hebt.
 
Ik lees ook op het internet dat deze sukuzi nog wel eens problemen met koeling hebben.
Maar het voordeel lijkt met dat zo'n 4takt veel makkelijker te rijden is minder vermoeiend etc. Iemand nog slechte ervaring met suzuki rmz 250 uit 2004? Of zijn dit gewoon goeie machines.
 
Ik lees ook op het internet dat deze sukuzi nog wel eens problemen met koeling hebben.
Maar het voordeel lijkt met dat zo'n 4takt veel makkelijker te rijden is minder vermoeiend etc. Iemand nog slechte ervaring met suzuki rmz 250 uit 2004? Of zijn dit gewoon goeie machines.
Nee 2004 rmz en kawa van dat jaar zijn de dezelfde blokken.
Weet wel dat de 04 rmz rampen dingen zijn dus even verder zoeken.
 
wat ik nou weer mee maak
ik heb een nieuwe koppelings kabel nodig voor me`n kawa
ik bel naar de motorport of ze een kabel kunnen bestellen krijg ik als antwoord
dat duurt minimaal 2 week omdat wij geen crosszaak zijn dus ik hang weer op met die man
bel ik naar mulders motoren
krijg ik een of andere sjomp aan de lijn en die andwoordt op mijn vraag
wij zijn geen kawa dealer dus dat duurt 5 a 7 dagen voor we het in huis hebben het beste kun je via internet even de dichts bij zijnde kawa dealer bellen om te kijken of ze daar wat voor jou CROSSERTJE hebben

dus kom ik weer bij ome vd vecht uit en die verstuurd hem vanmiddag nog zo dat ik van het weekend misschien weer kan rijden

gebben motoren is dacht ik ook een kawa dealer, en rima racing in oltherpade doet ook veel met Kawa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan