Het 125/250 topic deel 21, "ik ben al zo moe" zzzzzzz..

Hoe moe ben jij?

  • Heel moe

    Stemmen: 2 8,7%
  • Té moe

    Stemmen: 2 8,7%
  • Levens moe

    Stemmen: 8 34,8%
  • Ik lig nog te slapen moe

    Stemmen: 3 13,0%
  • Bart B moe

    Stemmen: 8 34,8%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon even met een andere telefoon bellen en netjes zeggen dat je of de onderdelen zaterdag hebt, of je je geld even komt ophalen.
 
Zo, vandaag lekker op de CRF gereden. Het zand van Londinares zat nog aan de wielen, zo lang stond hij al stil. :X
Het crossen viel wel tegen, vooral de conditie was ver te zoeken. De snelheid zat er op zich nog wel redelijk ik.
Ik kreeg nog wat tips over mijn rijstijl en ik werd nog geïnterviewd en gefilmd door TV Noord-Holland. :)
 
Zo, vandaag lekker op de CRF gereden. Het zand van Londinares zat nog aan de wielen, zo lang stond hij al stil. :X
Het crossen viel wel tegen, vooral de conditie was ver te zoeken. De snelheid zat er op zich nog wel redelijk ik.
Ik kreeg nog wat tips over mijn rijstijl en ik werd nog geïnterviewd en gefilmd door TV Noord-Holland. :)



Heb jij helemaal niet nodig toch?
De enige echte knippen koning van de kuil?
 
gisteren clubwedstrijdje oirschot gereden, ging goed :Y 5de van 10 ofzo in de 2t klasse en 12 van 33 in de totale mx2 :]
was het laatsje wedstrijdje van het jaar, maar volgend jaar doe ik ze allemaal mee 8-)

nu 4 nov. nog de 3-uurs cross, word vet.
wie doet er van hier nog mee?? inschrijven denk, harstikke mooi :Y
 
Gewoon uit interesse... Hoe zijn de CRF450 van '09 / '10 ? Dus de eerste types van het nieuwe model.
Hoort niet helemaal in dit topic, maar hier zitten de mensen die er vast wel wat vanaf weten!
 
CRF450 uit 09 had wel eens een versnellingsbak die niet goed functioneerde, maar meeste zijn al aangepast. Daarnaast was er iets met de brandstofpomp als ik me niet vergis...maar gemiddeld zijn ze gewoon honda...dus goed
 
had de koppeling ook niet een probleem iets met de drukveren?

Hebben maar vier veren ja. Heeft mij welgeteld tien euro aan zwaardere veren gekost en het probleem was over. Fijn motorke, maakte wel gruwelijk meters vond ik in vergelijking met de motor die ik daarvoor had, de rmz450 06.
 
CRF450 uit 09 had wel eens een versnellingsbak die niet goed functioneerde, maar meeste zijn al aangepast. Daarnaast was er iets met de brandstofpomp als ik me niet vergis...maar gemiddeld zijn ze gewoon honda...dus goed
Idd., en de 09 had brandstofpomp-problemen.
 
heb sinds een paar weken een crf 450 2010.
zaterdag voor het eerst meegereden,ben zeer te spreken over de motor.
Vermogen meer dan genoeg,stuurt ook zeer strak.
 
en gewoon door rijden daarna het met krom stuur.

respect, kun je zien dat het een rus is.
gewoon door gaan, beest van een kerel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan