Het 125/250 topic, deeltje 11. We don't brake, but just go!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat praat jij nu poep dan.

word altijd goed opgelost door amb hor, dus lul niet.
en hoe vaak hoor je dat een transponder kapot gaat.

heb het in mijn hele cross carriere denk 2 keer gehoord.

dus bij wiseco en prox zijn het ook oplichters omdat de zuigers niet levenslang meegan en dat zij er aan verdienen door nieuwe zuigers te verkopen.

hou je domme praat gewoon voor je.
je weet totaal niet waar je het over hebt, dus praat iemand zijn verdiensten niet zwart.

Dus ik kan net zo goed een transponder kopen met kapotte accu? :?
Want AMB lost het toch op :?
 
zeg ik dat, mij heb je niet horen zeggen dat je een kapote transponder moet kopen.
ik zeg aleen dat amb goede service levert als het een keer voor komt dat de accu kapot gaat

er is niks mis met een 2de handse transponder
ik zei net al, ik heb al jaren een transponder en ligt altijd half jaar in de winter ongeladen in huis.
nooit problemen mee.

zo vaak gaan die dingen niet kapot. maar als jij inplaats van 150 euro 250 euro wilt betalen voor een transponder moet je dat doen, ik houd je niet tegen.

nogmaals 2de hands transponder is niks mis mee.

en kom niet met een lul verhaal dat ze bij amb oplichters zijn
 
zeg ik dat, mij heb je niet horen zeggen dat je een kapote transponder moet kopen.
ik zeg aleen dat amb goede service levert als het een keer voor komt dat de accu kapot gaat

er is niks mis met een 2de handse transponder
ik zei net al, ik heb al jaren een transponder en ligt altijd half jaar in de winter ongeladen in huis.
nooit problemen mee.

zo vaak gaan die dingen niet kapot. maar als jij inplaats van 150 euro 250 euro wilt betalen voor een transponder moet je dat doen, ik houd je niet tegen.

nogmaals 2de hands transponder is niks mis mee.

en kom niet met een lul verhaal dat ze bij amb oplichters zijn

Klopt.
Heb zelf ook een paar maanden geleden een tweedehands transponder gekocht voor 150 euro.
Was al een paar jaar oud en de accu doet het super.
Enigste oplichterij is dat je iets van 14 euro moet betalen bij het wijzigen van je inlognaam.
Gelukkig kan je de gebruikersnaam wel gratis wijzigen.
 
zeg ik dat, mij heb je niet horen zeggen dat je een kapote transponder moet kopen.
ik zeg aleen dat amb goede service levert als het een keer voor komt dat de accu kapot gaat

er is niks mis met een 2de handse transponder
ik zei net al, ik heb al jaren een transponder en ligt altijd half jaar in de winter ongeladen in huis.
nooit problemen mee.

zo vaak gaan die dingen niet kapot. maar als jij inplaats van 150 euro 250 euro wilt betalen voor een transponder moet je dat doen, ik houd je niet tegen.

nogmaals 2de hands transponder is niks mis mee.

en kom niet met een lul verhaal dat ze bij amb oplichters zijn



Maar waarom zitten die accu's er zo dicht in? Ze konden toch ook een waterdicht klepje maken waarachter de accu zit, zodat je die zo kan vervangen :?
Er zitten NiMH accu's in, die over het algemeen kut dingen zijn, hebben we hier ervaring mee :/ .
En ik dacht dat je een nieuwe moet kopen als de accu kapot is.
Maar als AMB het netjes en goedkoop regelt. OK
 
Er zitten NiMH accu's in, die over het algemeen kut dingen zijn, hebben we hier ervaring mee :/ .
En ik dacht dat je een nieuwe moet kopen als de accu kapot is.

Nu praat je weer poep.
Nimh is niks mis mee, beter dan alkaline meuk.
Een accu in leven houden is altijd goed voor de levensduur van zo'n ding.
 
Nu praat je weer poep.
Nimh is niks mis mee, beter dan alkaline meuk.
Een accu in leven houden is altijd goed voor de levensduur van zo'n ding.

Ik praat zeker geen poep. Mijn vader heeft een bedrijf met elektrisch gereedschap, en die NiMH accu's zijn echt troep. Gingen altijd kapot. Tijd ongeldaden laten, en ze zijn dood :r . Tegenwoordig zit er li-ion in volgens mij, is stukken beter! Dus ik praat zeker geen poep.
 
Laatst bewerkt:
Ik praat zeker geen poep. Mijn vader heeft een bedrijf met elektrisch gereedschap, en die NiMH accu's zijn echt troep. Gingen altijd kapot. Tijd ongeldaden laten, en ze zijn dood :r . Tegenwoordig zit er li-ion in volgens mij, is stukken beter! Dus ik praat zeker geen poep.

Ik heb persoonlijk geen problemen gehad met nimh hoor.
Li-ion is wel beter geloof ik

edit:
:j Zo alles weer goed?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb persoonlijk geen problemen gehad met nimh hoor.
Li-ion is wel beter geloof ik

edit:
:j Zo alles weer goed?

Ja :P Maar t'is ook net hoe je er mee om gaat.
Bouwvakkers he :+
Maar li-ion is vele malen beter!

En sommigen hebben dan geluk denk ik met die transponders, want als je zo'n NiMH accu een half jaar ongeladen laad gaan ze harstikke dood :r
 
Laatst bewerkt:
Ik heb persoonlijk geen problemen gehad met nimh hoor.
Li-ion is wel beter geloof ik

edit:
:j Zo alles weer goed?


@ koppeling verhaal...

Dat weet ik, maar ik heb er ook heel even sm wielen in gehad en wat rondjes over het industrie terrein hier gemaakt. En toen slipte hij door alle versnellingen heen maargoed dat kan ook een combinatie zijn van mijn gewicht en een zware verstanding :9
 
@ koppeling verhaal...

Dat weet ik, maar ik heb er ook heel even sm wielen in gehad en wat rondjes over het industrie terrein hier gemaakt. En toen slipte hij door alle versnellingen heen maargoed dat kan ook een combinatie zijn van mijn gewicht en een zware verstanding :9

Hoe merk je dat dan? Gewoon bij het optrekken dat het lijkt/voelt alsof je met je koppeling slipt?
 
@ koppeling verhaal...

Dat weet ik, maar ik heb er ook heel even sm wielen in gehad en wat rondjes over het industrie terrein hier gemaakt. En toen slipte hij door alle versnellingen heen maargoed dat kan ook een combinatie zijn van mijn gewicht en een zware verstanding :9

Raar?
'Normaal' zou je toch verwachten dat je op asfalt veel minder weerstand hebt dan in het zand??
Wel iets meer band oppervlakte aan de grond, maar dat moet het verschil niet zijn?

Er wordt in het ONK bij de jeugd volgens mij ook met 250 4t gereden.
 
Laatst bewerkt:
Hoe merk je dat dan? Gewoon bij het optrekken dat het lijkt/voelt alsof je met je koppeling slipt?

nee, nieteens met optrekken maar ergens middenin. Wel meer toeren maar weinig vooruitgang( en nee, niet vlak voor de begrenzer hoor... maar wel dat gevoel)
 
Ja :P Maar t'is ook net hoe je er mee om gaat.
Bouwvakkers he :+
Maar li-ion is vele malen beter!

En sommigen hebben dan geluk denk ik met die transponders, want als je zo'n NiMH accu een half jaar ongeladen laad gaan ze harstikke dood :r


wwaarom wil je dr een? ga je wedstrijden rijden dan?

en anders moet je het niet gelijk oplichters noemen , dat slaat echt nergens op, is gewoon handel dus om die dingen zo te verkopen. jij mag zelf weten of je zo'n ding koopt en als jij dat niet wil omdat die accu er niet uit kan koop je er lekker geen..
 
wwaarom wil je dr een? ga je wedstrijden rijden dan?

en anders moet je het niet gelijk oplichters noemen , dat slaat echt nergens op, is gewoon handel dus om die dingen zo te verkopen. jij mag zelf weten of je zo'n ding koopt en als jij dat niet wil omdat die accu er niet uit kan koop je er lekker geen..
Das natuurlijk niet helemaal waar he, als je wedstrijden wil rijden heb je geen keus, je moet wel zon ding kopen. Of je t ding nou fantastisch vind of niet.

Das net zoiets als zeggen dat je niet mag zeggen dat t cbr oplichters zijn, als je dat vind haal je toch lekker geen rijbewijs?
 
Das natuurlijk niet helemaal waar he, als je wedstrijden wil rijden heb je geen keus, je moet wel zon ding kopen. Of je t ding nou fantastisch vind of niet.

Das net zoiets als zeggen dat je niet mag zeggen dat t cbr oplichters zijn, als je dat vind haal je toch lekker geen rijbewijs?

Maar het CBR zijn ook oplichters.

Dat is gewoon een feit.
 
Moet aan een nieuwe hogedruk reiniger.
Me oude lekt op de plunjers en kan geen nieuwe afdichtingen vinden.
Ook heb ik de squas ring al een x opnieuw gefabriekt ( die op de speigelplaat zit) maar de olie word een zooitje door het water wat erin komt..
Nu las ik dat Karcher eigenlijk niet zo goed is maar Nilfisk bv weer wel..
Hebben jullie ervaringen?
 
Moet aan een nieuwe hogedruk reiniger.
Me oude lekt op de plunjers en kan geen nieuwe afdichtingen vinden.
Ook heb ik de squas ring al een x opnieuw gefabriekt ( die op de speigelplaat zit) maar de olie word een zooitje door het water wat erin komt..
Nu las ik dat Karcher eigenlijk niet zo goed is maar Nilfisk bv weer wel..
Hebben jullie ervaringen?

Ik heb gewoon een goedkoop ding van de bouwmarkt (karcher), ruim voldoende om de crosser mee af te spuiten. En gaat ie kapot-->Nieuwe kopen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan