Het 25kW Topic Deel 18!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedeavond iedereen! :W

En valt hier nog wat te beleven?

Ik heb dus geen vakantie. B| Ja 2 volle dagen... de dagen die normaal naar school zou moeten..

@ Pingey: Geen chocofan? Vers fruit is ook lekker. :Y Aardbeitjes bijvoorbeeld. :9~

En van mij mag het snel weer voorjaar worden.

Ben nu al beu elke keer krabben als ergens naartoe moet. B| En de motor staat ook maar zielig stil. -O-
 
goede moggel iedereen :) ik heb de rit weer overleeft *O*

en vanaf zondag wordt het weer warm feestje bij mij *O* *O* *O*

"warm" boven 0+ B|
dus nog geen 25 graden '(
 
Laatst bewerkt:
*D *D *D Ik horen willen horen haa :P

Eh ja moet even met roy afspreken wanneer we gaan lassen :P Maar hij gaat zo op vakantie. Dus schiet niet op :+

Je krijgt hem ook zeker te horen. ;)
Ik wil vanmiddag kijken of ik het achterlicht erin kan krijgen. :9
En dan zal ik wel een foto/filmpje maken.
De kawa staat er nu nogal naakt bij. :P
 
Je krijgt hem ook zeker te horen. ;)
Ik wil vanmiddag kijken of ik het achterlicht erin kan krijgen. :9
En dan zal ik wel een foto/filmpje maken.
De kawa staat er nu nogal naakt bij. :P

achterlicht is maar 2 schroevjes, is niet moeilijk om die te vervangen. En het staat vele malen beter *O*

geen uitstekende knippers meer *O* *O*
100_3042.JPG
 
achterlicht is maar 2 schroevjes, is niet moeilijk om die te vervangen. En het staat vele malen beter *O*

geen uitstekende knippers meer *O* *O*
[afbeelding]

Ja klopt maar eerst de kont enz eraf en alles schoonmaken. :P
Ik heb geloof ik een plug en play systeem en een knipperlicht relais voor led lampjes. *D
Dus geen gekut met de bedrading enz.
 
Ja klopt maar eerst de kont enz eraf en alles schoonmaken. :P
Ik heb geloof ik een plug en play systeem en een knipperlicht relais voor led lampjes. *D
Dus geen gekut met de bedrading enz.

dat is ideaal, ik moest nog twee connectoren aan het achterlicht vastmaken voor de knippers. Deze heb ik van de originele knippers afgeknipt zodat ik de kabelboom niet hoefde te voorzien van andere connectoren. De twee weerstandjes die erbij zaten heb ik niet eens hoeven te gebruiken aangezien ze al op de goede snelheid knipperde *D
 
Kreeg van mijn geveerde vriend ;) :P nog een paar mooie foto's van de meeting in Aalten doorgestuurd.

Best wel strakke foto's.
FF 1tje pos(t)en :9
(Kaj op de achtergrond :9~ :+ )
IMG_1763.jpg
 
dat is ideaal, ik moest nog twee connectoren aan het achterlicht vastmaken voor de knippers. Deze heb ik van de originele knippers afgeknipt zodat ik de kabelboom niet hoefde te voorzien van andere connectoren. De twee weerstandjes die erbij zaten heb ik niet eens hoeven te gebruiken aangezien ze al op de goede snelheid knipperde *D

:Y Jups ik heb aan beide dingen al stekertjes enz. zitten.
Dus ik hoop dat het plug en play is. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan