de uil
MF veteraan
- 25 feb 2011
- 4.034
- 0
Er mag zoveel niet......als ik er nog twee ergens tegenkom gaan ze ook achter eropEn heb je een amerikaan dan heb je idd drie lampjes, maar op zich mag het officieel niet, met standlciht rijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er mag zoveel niet......als ik er nog twee ergens tegenkom gaan ze ook achter eropEn heb je een amerikaan dan heb je idd drie lampjes, maar op zich mag het officieel niet, met standlciht rijden
Ik ga ook altijd braaf op zondag naar me schoonmoeder hoor....Das een heel ander verhaal, ik houd mij netjes aan de wet, keurige uitlaat, nette knipperlichten, lamp goed afgesteld, duidelijk zichtbare kentekenverlichting
En de lamp afstellen dat doe je ......... ?Das een heel ander verhaal, ik houd mij netjes aan de wet, keurige uitlaat, nette knipperlichten, lamp goed afgesteld, duidelijk zichtbare kentekenverlichting
En heb je een amerikaan dan heb je idd drie lampjes, maar op zich mag het officieel niet, met standlciht rijden
Je zet iemand in een auto, en je rijdt er naartoe met je licht aan.
De persoon in de auto vertelt je daarna of je lichten in de oogjes schijnen, of niet.
als ik hier zo lees rijden er nog best wel veel een vn 750
ik rijd hem nu intussen al 3 jaar, maar ben wel al vooruit aan het kijken
weet alleen nog niet wat ik wil
een 900 of een 1500,1600,1700
wat zou beter zijn ?? het blijft zeker een kawasaki vulcan dat staat wel al vast
tussen de 750 en 800 zit daar eigenlijk ook nog verschil in of niks ??
Er zit een hoop verschil in de 750's en de relatief modernere 800's
De iets modernere VN's trekken relatief wat minder hard op en hebben een po-ta-to sound gekregen.
Tussen de 800 en 900 zit weinig verschil, afgezien van injectie/carb en de riem/ketting.
Om eerlijk te zijn, ik ben meer gecharmeerd van de 800 met carb en ketting versie.
En vergeet het uiterlijke verschil niet.
ik vind van de vn 800 jammer dat die een ketting heeft
zijn daar eigenlijk ook kits voor dat je er een belt van maakt?
MArtijn, er zijn kits, maar reken op een korte levensduur van de belt. Ik weet dat motorscootworks deze ook uitgebracht heeft, maar daarvan van de rearpully eigenlijk iets te smal. Daarbij staat scootworld op het moment niet erg goed bekend.
Ik weet van rijders die die beltconversion hebben toegepast, maar daar weer van terugkwamen
Zelf heb ik eens zitten kijken naar de zooi van een EN500, maar ik denk dat er geen rekening gehouden is bij het achterwiel om daar een nette pulley op te zetten
IK heb eens een tabel gezien waarin dat alemaal stond, en volgens mij was idd de 17/38 de meest gunstige verhouding tussen rpm en snelheid, maar ik vond de 40 ook al een goed verschil geven, daarbij is dat volgens mij de standaard kit van de 800 Drifter.
Voor die 38, heb je dan een kortere ketting, nu is standaard een 112 , maar heb je dan een 110 of zo?