• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Het blijft oppassen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

mogas

MF veteraan
In memoriam
Lid geworden
22 jun 2004
Waarderingsscore
429
Uit de telegraaf:

Dode en zwaargewonde bij oldtimershow
AMEIDE - Bij een optocht van motorfiets-oldtimers in Ameide is een 65-jarige man uit Wormer om het leven gekomen en een 49-jarige man uit Nijkerk zwaar gewondgeraakt. De demonstratie werd voor de vierde maal in het dorp in Zuid-Holland gehouden. Dat maakte een politiewoordvoerder zaterdag bekend.

De twee ongevallen hadden vlak na elkaar plaats. Op de Prinsengracht ging de 49-jarige man onderuit door eens stuurfout. Hij werd met nekletsel naar een ziekenhuis gebracht. "Op dat stuk moest iedereen langzaam rijden", aldus de woordvoerder. "Maar de 65-jarige man reed toch te hard en botste op zijn voorganger." Hij kwam met zijn hoofd op een paal en overleed aan een hartstilstand

Ik denk dat dit topic op slot gaat, met een linkje zoals Dode link. Wat denk jij?

dan denk ik dat we hier wel even kunnen gaan spammen! })

Ik denk dat dit topic op slot gaat, met een linkje zoals Dode link. Wat denk jij?

ff duidelijker maken voor TS...

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Gisteren reed er nog zo'n opa naast me..hij probeerde me bij te houden op zn chopper.

Sta ik bij het stoplicht..hoor ik mhem remmen ....ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

blokkeerde z'n achterwiel...die had duidelijk al een tijdje niet gereden.

Ben maar heel rustig weggetrokken voordat opa te wild werd...wil geen ongelukken van anderen op mn geweten hebben.

BTW voordat je het weet ben jezelf opa...en dan is het wel fijn als er respectvol over je word gesproken..

Vind die ongelukken natuurlijk diep droevig ..voor de nabestaanden.

BTW voordat je het weet ben jezelf opa...en dan is het wel fijn als er respectvol over je word gesproken..

Vind die ongelukken natuurlijk diep droevig ..voor de nabestaanden.
Ik hoop dat ik rond die leeftijd verstandig genoeg ben om te bepalen wanneer ik me niet meer in het verkeer moet begeven.

jah Pa....

Sommigen zullen dat nou eenmaal eerder zijn dan anderen... :P
Schiet me te binnen dat onze kids allemaal even oud zijn...net zoveel kans dus... |( :X :P slik...

Ik hoop dat ik rond die leeftijd verstandig genoeg ben om te bepalen wanneer ik me niet meer in het verkeer moet begeven.
Is een kwestie van "tot je door laten dringen".
Voor sommigen is die leeftijd nl nu al aangebroken... O-) }) O-)

OOhhwwjah, slotje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan