Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Nou dat was een kort weekje sturen , gisteren hield de KTM er mee op |( :(

Nu weer thuis en dinsdag de motor maar weg brengen om het probleem te achterhalen :?

En dan hopelijk woensdag met leenmotor alsnog men andere weekend wel kunnen rijden !

Dat is balen, op de aanhanger thuis gekomen dan :?
Hopelijk hebben ze een leuke motor om naar en in het zwarte woud mee te rijden
 
Adventure is er klaar voor....
... woensdag de koffertjes vullen en dan donderdag vroeg op pad. :]

full
 
De Sprint is gewassen en beetje gepoetst..... :Y
De koffers hangen er aan.
Vandaag gepuzzeld om te zien hoe alles gaat passen, is de 1ste x met de Sprint :]
Alles passend gekregen, heb ik nu te veel of te weinig mee :? we zullen het beleven.

full


full
 
Schuldvraag bekend of was het een enkelzijdig ongeval :?

Watskeburt :?

Ik reed op 80 km weg en andere automobilist stak plots over want zag ons niet. Toen was t een hele dikke klap.. Schuldvraag gelukkig zeer duidelijk maar wel een hoop gedoe. Hoop dat de dagwaarde van mn auto niet al te beroerd is..
 
Ik reed op 80 km weg en andere automobilist stak plots over want zag ons niet. Toen was t een hele dikke klap.. Schuldvraag gelukkig zeer duidelijk maar wel een hoop gedoe. Hoop dat de dagwaarde van mn auto niet al te beroerd is..

Balen zeg ! Succes met de afwikkeling van de schade
 
Ben er vandaag weer eens achter gekomen dat ik soms iets te snel ben met iets toe te zeggen wat ik helemaal niet nakomen kan. De Posbankrit kan nl niet plaats vinden op 28 juni omdat ik dan al iets anders heb. |( |( |( Maar wees niet getreurd, de rit zal zeker gereden worden. Moet alleen even kijken wanneer, waarschijnlijk na de vakantie zodat er zoveel mogelijk mee kunnen. Gelukkig had ik hem nog niet officieel aangeboden, want dan was de ramp niet te overzien zijn geweest. :$ Excuus voor het lekker maken.
 
Laatst bewerkt:
@leeuwtje, thanks.. Zal hopelijk allemaal welmgoedkomen..

Jammer eddy, kon ik eens een keer... ;) nouja na de vakantie vast ook nog steeds wel.
 
Ben er vandaag weer eens achter gekomen dat ik soms iets te snel ben met iets toe te zeggen wat ik helemaal niet nakomen kan. De Posbankrit kan nl niet plaats vinden op 28 juni omdat ik dan al iets anders heb. |( |( |( Maar wees niet getreurd, de rit zal zeker gereden worden. Moet alleen even kijken wanneer, waarschijnlijk na de vakantie zodat er zoveel mogelijk mee kunnen. Gelukkig had ik hem nog niet officieel aangeboden, want dan was de ramp niet te overzien zijn geweest. :$ Excuus voor het lekker maken.

De 28ste uit de OP gehaald....
... 11 juli laten staan. ;)

Gewoon, omdat het kan.
Wij kunnen dan niet... hoe leuk de rit ook mag zijn.. Myanmar is interessanter. *D
 
Hallo,

Ik ga dit weekend naar mijn vriendin die in Groningen woont. Nu moet ze zaterdag een paar uur leren en heb ik zin om dan rond te gaan rijden in de omgeving. Hebben jullie wellicht wat tips voor mij? Leuke weggetjes of een leuke plek om heen te gaan met de motor.
 
Hallo,

Ik ga dit weekend naar mijn vriendin die in Groningen woont. Nu moet ze zaterdag een paar uur leren en heb ik zin om dan rond te gaan rijden in de omgeving. Hebben jullie wellicht wat tips voor mij? Leuke weggetjes of een leuke plek om heen te gaan met de motor.


er zijn hier deze of genen die een zgn NAM route hebben bedacht
 
Hallo Motorider, welkom in dit topic.
Er zijn in Groningen best leuke weggetjes te vinden.
Heb je navigatie :? dan zou je in de OP kunnen kijken en de link volgen naar de NAM route, is wel lang maar in 2 delen.

Links boven Groningen, tussen Groningen en Lauwersoog is denk ik wel een aanrader:
In deze hoek heb je:
-De N983 is een hele leuke weg om te rijden (let op minder legale snelheden snel bereikt :Y )
edit: deze weg rij ik bij voorkeur van Noord naar Zuid

-Winsum-Garnwerd-Aduarderzijl is ook leuk om heen te rijden dan b.v. naar Ezinge-Oldehove-Electra-Houwerzijl-Zoutkamp (berucht om zijn Tosti :+ ) je kunt eventueel doorstomen naar Lauwersoog, maar dat vindt ik een saaie weg, maar je moet er eens geweest zijn ;) .


Ietsjes naar rechts ligt Onderdendam dit is een leuk kruispunt van meerder wegen met allemaal hun charmes. b.v Onderdendam naar Warffum of over het Winsumertrekpad naar Winsum of de andere kant op over het Jaagpad langs het water richting Middelstum.

Edit: Er zijn wel meer leuk stukken:
je kunt nog naar Termunten
langs Damsterdiep tussen Appingedam en Ten Post
Je kunt ook nog naar Boertange
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ga dit weekend naar mijn vriendin die in Groningen woont. Nu moet ze zaterdag een paar uur leren en heb ik zin om dan rond te gaan rijden in de omgeving. Hebben jullie wellicht wat tips voor mij? Leuke weggetjes of een leuke plek om heen te gaan met de motor.

Vriendin in Groningen...
... Chocola toevallig :? :')

Genoeg weggetjes te vinden... en zoals reeds gezegd in de OP staat de NAM-route.
Die is goed voor een paar uurtjes stuurplezier. :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo Motorider, welkom in dit topic.
Er zijn in Groningen best leuke weggetjes te vinden.
Heb je navigatie :? dan zou je in de OP kunnen kijken en de link volgen naar de NAM route, is wel lang maar in 2 delen.

Links boven Groningen, tussen Groningen en Lauwersoog is denk ik wel een aanrader:
In deze hoek heb je:
-De N983 is een hele leuke weg om te rijden (let op minder legale snelheden snel bereikt :Y )
edit: deze weg rij ik bij voorkeur van Noord naar Zuid

-Winsum-Garnwerd-Aduarderzijl is ook leuk om heen te rijden dan b.v. naar Ezinge-Oldehove-Electra-Houwerzijl-Zoutkamp (berucht om zijn Tosti :+ ) je kunt eventueel doorstomen naar Lauwersoog, maar dat vindt ik een saaie weg, maar je moet er eens geweest zijn ;) .


Ietsjes naar rechts ligt Onderdendam dit is een leuk kruispunt van meerder wegen met allemaal hun charmes. b.v Onderdendam naar Warffum of over het Winsumertrekpad naar Winsum of de andere kant op over het Jaagpad langs het water richting Middelstum.

Edit: Er zijn wel meer leuk stukken:
je kunt nog naar Termunten
langs Damsterdiep tussen Appingedam en Ten Post
Je kunt ook nog naar Boertange


Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb een Garmin dus ik ga de NAM route even downloaden en inladen.
 
Vriendin in Groningen...
... Chocola toevallig :? :')

Genoeg weggetjes te vinden... en zoals reeds gezegd in de OP staat de NAM-route.
Die is goed voor een paar uurtjes stuurplezier. :]

Niet dat ik weet, of ze heeft het heel goed geheim gehouden dat ze motor rijdt ;)
 
Wat ik ook wel een leuk stukje vind (niet een heel logische route wellicht:)

Van aduard naar den ham, richting oldehove, voor saaksum naar Ezinge / feerwerd, door naar garnwerd, vanaf garnwerd naar Winsum. Van Winsum naar onderdendan. Vanaf daar linksaf richting warffum (warfummerweg). Eenmaal in warffum naar den andel, saaxumhuizen, eenrum. Vanaf eenrum naar warfhuizen, na warfhuizen rechtsaf naar zuurdijk -> hauwerzijl -> zoutkamp. Vanaf zoutkamp kan je weer van alles, ik ga dan vaak naar huis via grijpskerk.

Erg puntgewijs, check maar ff op google maps.. je komt er vast uit. De wegen zijn vaak nieuw geasfalteerd en van goede kwaliteit.
 
Au!
maar goed, je kunt het navertellen :Y

Nou idd! Nouja je wordt wel even wakker geschud, het klinkt cliché maar het kan zomaar voorbij zijn. Heb de hele zondag gemarktplaatst naar een andere auto, denk dat ik toch deze x mn hart maar weer ga volgen ipv verstand. *droomt over een V8*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan