Het Ducati Monster topic *deel 38*

Status
Niet open voor verdere reacties.

De S ,is toch wat completer en heeft Öhlins vering maar er zal ook wel een aardig prijsverschil tussen zitten denk ik :?

PS
Ligt ook aan wat het is,als je bv moet kiezen tussen een "gewone"met 12000 km van 2011 of een S met 34000klm van 2009 voor een zelfde soort bedrag zou ik wss toch voor de "gewone"gaan
 
Laatst bewerkt:
Als jullie kunnen kiezen tussen een 2e hands Monster 1100 of een 1100s wat zou jullie keuze zijn?
Ik zou voor degene gaan die het netste is, de leukste opties heeft en het beste onderhouden is.
Enige verschil is de vering, zou mij de meerprijs niet waar zijn, voor een stuk minder euro's kun je je vering laten upgraden door HK of Hyperpro, mocht je dat belangrijk vinden.
 
Ik ben aan het oriënteren voor van de zomer.

Op de Monsterdag in Heinenoord heb ik iemand gesproken die in juli bij van Heerdt een 1100s had gekocht. Hij stond daar en kon hem dus goed bekijken. De 1100s is zijn allereerste motor. Reden aankoop: "Gave motor". (impulsief??)

Deze week las ik dat hij zijn motor te koop heeft gezet op marktplaats.
Na wat heen en weer e-mailen met elkaar gaf hij als reden op dat de nieuwigheid eraf is en de benzine / kosten hem tegenvielen. Omdat hij geen auto rijbewijs heeft is de Duc zijn enige vervoermiddel. Wellicht een buitenkansje , maar ik kan me ook vergissen.
 
Ik ben aan het oriënteren voor van de zomer.

Op de Monsterdag in Heinenoord heb ik iemand gesproken die in juli bij van Heerdt een 1100s had gekocht. Hij stond daar en kon hem dus goed bekijken. De 1100s is zijn allereerste motor. Reden aankoop: "Gave motor". (impulsief??)

Deze week las ik dat hij zijn motor te koop heeft gezet op marktplaats.
Na wat heen en weer e-mailen met elkaar gaf hij als reden op dat de nieuwigheid eraf is en de benzine / kosten hem tegenvielen. Omdat hij geen auto rijbewijs heeft is de Duc zijn enige vervoermiddel. Wellicht een buitenkansje , maar ik kan me ook vergissen.

Het blijft toch eerst en vooral een kwestie van et nieuwe model mooi vinden. Voor mij voelt et als kiezen voor een heel andere motor ipv een "stapje hoger/verder".
 
Ik zou voor degene gaan die het netste is, de leukste opties heeft en het beste onderhouden is.
Enige verschil is de vering, zou mij de meerprijs niet waar zijn, voor een stuk minder euro's kun je je vering laten upgraden door HK of Hyperpro, mocht je dat belangrijk vinden.

Alleen de vering?
 
Het blijft toch eerst en vooral een kwestie van et nieuwe model mooi vinden. Voor mij voelt et als kiezen voor een heel andere motor ipv een "stapje hoger/verder".

Beide modellen spreken mij aan....ik doe maar even een stapje terug en laat de boel maar bezinken . Wellicht verstandig om aankomende winter mezelf te verdiepen in verschillende types en veel bezoeken brengen aan Duc Dealers.
 
Beide modellen spreken mij aan....ik doe maar even een stapje terug en laat de boel maar bezinken . Wellicht verstandig om aankomende winter mezelf te verdiepen in verschillende types en veel bezoeken brengen aan Duc Dealers.

Plus jezelf daarbij af blijven vragen hoeveel je, behalve optisch, gaat merken van evt extra's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan