Het Ducati Monster Topic *Deel 41*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben gister wezen kijken, en ga hem waarschijnlijk kopen.

We moeten alleen nog iets met vervoer regelen gezien hij 300km verderop staat en er ook nog wat losse meuk mee moet!
 
hoe is de tekening van de pilot road 2 en of diablo ?
Hoe zijn ze op gebied van weggedrag , is niet dat ik constant plat ga maar als ,,,moeten ze toch plakken ;-)
 
Hallo mensen!

Volgende week ben ik de bezitter van een monster 750 uit 1999. Ik ben op zoek naar spiegels voor aan een handvat (die kleine die je op het einde van het handvat kunt monteren, zoals je die veel ziet bij monsters. Ik heb hier op de zoekfunctie gekeken, maar ik kwam eigenlijk alleen kawasaki z1000 spiegels dan vinden.
Weten jullie een adres voor normaal geprijsde spiegels, of heeft een van jullie nog spiegels liggen?
Wat ik op internet vond lag rond de 140 euro voor standaard uitziende spiegels, dit vind ik echt te veel.
 
Hallo mensen!

Volgende week ben ik de bezitter van een monster 750 uit 1999. Ik ben op zoek naar spiegels voor aan een handvat (die kleine die je op het einde van het handvat kunt monteren, zoals je die veel ziet bij monsters. Ik heb hier op de zoekfunctie gekeken, maar ik kwam eigenlijk alleen kawasaki z1000 spiegels dan vinden.
Weten jullie een adres voor normaal geprijsde spiegels, of heeft een van jullie nog spiegels liggen?
Wat ik op internet vond lag rond de 140 euro voor standaard uitziende spiegels, dit vind ik echt te veel.
Hier heb je goedkope wilt niet zeggen dat het ook goed is!!!
http://www.m-worx.eu/nl/category/ducati-onderdelen--accessoires/
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen!

Volgende week ben ik de bezitter van een monster 750 uit 1999. Ik ben op zoek naar spiegels voor aan een handvat (die kleine die je op het einde van het handvat kunt monteren, zoals je die veel ziet bij monsters. Ik heb hier op de zoekfunctie gekeken, maar ik kwam eigenlijk alleen kawasaki z1000 spiegels dan vinden.
Weten jullie een adres voor normaal geprijsde spiegels, of heeft een van jullie nog spiegels liggen?
Wat ik op internet vond lag rond de 140 euro voor standaard uitziende spiegels, dit vind ik echt te veel.

ebay *O*
 
Ook ik zal me hier eventjes melden :)

Sinds kort ben ik eigenaar van een ducati s2r 800 uit 2005. Helaas buiten de proefrit om nog niet op gereden, wil er namelijk eerst nieuwe riemen ophebben. Weet iemand of je die ergens online kan bestellen ?

Foto:

[afbeelding]

Welkom. :W
Het aantal Ducati liefhebbers groeit met de dag.
 
Even vreemdgaan hoor!
Toevallig iemand van hier, iemand die vandaag rond de half 3 de N11 opdraaide vanaf Alphen aan den Rijn?
Zwart exemplaar.
 
Even een kort vraagje aan monster kenners

Wat is een reeele prijs voor een Ducati met onderstaande specs.?

Ducati m600 bouwjaar 1998
Kleur zwart
46.000 km gelopen
Remmen anderhalf jaar geleden vervangen.
"nieuwe" pirelli banden 2x

Gemakshalve ga ik er even vanuit dat hij er voor de rest goed bijstaat.

Daarbij wou ik graag nog weten wat de "bekende" kwaaltjes bij deze ducati's zijn, zodat ik hierop kan letten bij evt. bezichtiging.

Alvast bedankt,

Tim
 
Rond de 2300 euro denk ik kijk wel even of de onderhoudshistorie bekend is. Zoniet reken dan een grote beurt bij de aanschafprijs. Dan weet je zeker dat hij helemaal goed is.
 
Ok bedankt , dan zit ik qua prijs in ieder geval goed.

Nog speciale dingen die bij deze motoren veel voorkomen qua klachten ?
En waaraan moet ik denken wat betreft de prijs van een grote beurt ?

Thanks ,

Tim
 
Grote beurt ga je toch richting de 800 euro maar dan weet je wel dat alles in orde is en om de 2 jaar moeten de riemen vervangen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan