Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah oke dan snap ik ook nog alles

En ben aan het kijken voor een andere duc (helaas geen 848, 1098 of 1198 ) en zit nog te twijfelen of ik dat gezeur van een particulier wil, of dat ik minder voor me motor krijg en dan gewoon kwijt ben.
Denk het laatste maar weet het nog niet zeker.
 
Gisteren de heel dag flink lopen vlammen op de Nordschleife, wat een geweldig baan

Oh ja, na 1 sessie heb ik de db-killers verwijderd, reden er meerdere zonder

@Zoep en Ring-gangers: Hebben jullie wat linkjes van fotografen die daar schieten ?
 
Iemand ervaring met Pro-Bolt uit Zaltbommel?
Wil nl. mijn kuipboutjes laten vervangen door snelsluiters.
In Zaltbommel monteren ze de snelsluiters voor je ter plekke en betaal je ook alleen die snelsluiters. Lijkt me een goed plan.

biggelaar is probolt dealer, bel maar eens met oisterwijk. Pro-bolt wordt door alle grote wsbk en SS teams gebruikt > zal wel redelijke kwaliteit zijn dan.
 
mooie foto's Marco!!

Als ik je een tip mag geven, hoofd (en bovenlichaam) wat meer achter de kuip vandaan, naast de motor zeg maar!


zoiets dus..



kun je de motor mooi rechtop zetten!

(motor rechtop = meer rubber op het asfalt = meer grip = minder risico op een crash = eerder op het gas! )
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor de tip, zal eraan denken de volgende keer.

Laatste foto is laatste sessie, was echt redelijk gaar toen.

4 sessies van 45 minuten en dan op de ring is echt killing.
1 sessie heb ik 5 rondjes gemaakt....
Heb flinke spierpijn vandaag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.