Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij hebben ze daar dan koopavond (bijna elke avond ben ik bang) dan is het te druk. Denk op een zaterdag- of zondagavond beter.


Vanavond sowieso, want ik ben er dan om te shoppen :+


Ikke nie, lijkt nu ook een beetje te laat om nog in te schrijven. Als je gaat, veel plezier!
http://www.ovrijnsburg.nl/programma/feestweek/31-met-de-motor-de-rit-op-tijdens-feestweek-2009
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo van de héle grote groepen,.. 20 toch wel de max.

Welkom terug svdvlugt en GixxerZweedje!

Inschrijven kan op de dag zelf zelfs nog (er is alleen geen zekerheid dat je nog meekan..).
Ikzelf hou niet zo van tourtochten (grote groepen), vanwege het lage tempo enzo.
Maarja m'n pa zit in de organisatie, dus ik doe gezellig mee ;)
Buiten het feit dat al m'n ooms en motorrijdende neven ook gezellig meegaan :)
 
Laatst bewerkt:
Nog even voor alle mensen die er naar vroegen.

Ik heb me rijbewijs weer terug, maar ik heb nog geen idee wat er verder gebeurt.
Ik moet natuurlijk voorkomen, en een dikke bekeuring betalen. maar wanneer dat is en hoe hoog de bekeuring is heb ik nog geen weet van. daar zal ik ongetwijfeld nog bericht over krijgen.
Ik hou er nog steeds rekening mee dat ik hem misschien als nog in moet leveren na de uitspraak. maar dat wordt afwachten. het liefst gewoon een hele hoge boete natuurlijk.

@Gsxie Erg mooie foto's! als ik toevallig op de motor zit morgen kom ik ook wel even kijken daar.

Maar volgens mij is het indd koopavond daar;)
 
Google Maps

Die route ga ik vanavond rijden paar lekkere doorhaal bochtje's, en kom meteen langs de cruiquis bochten kan ik dat meteen even zien/testen, iemand zin om mee te gaan kunnen we bij transferium afspreken :)
 
Laatst bewerkt:
Nette foto's Gsxie *O*

Zijn erg netjes geworden.

Vanavond voor mij geen ritjes.
Heb een foute 80's en 90's party in de wurft.
Moet alleen nog steeds een fout outfit hebben.
Mensen hier nog sugesties?

Gewoon even in de kast van gekkegeit kijken die is wel een beetje van die tijd :P
 
watch out turbo toad
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan