Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
en jij moet werken?

Het is overigens een mooie rit. Hebben al wat stukken voorgereden en de terrasjes zijn met zorg uitgekozen :Y

okeej dan ik hoop het. Gisteren werd ik mee gevraagd door goede vrienden van mij. en een ritje in het weekend is altijd goed. *O*
 
Laatst bewerkt:
Morgen best weertje als ik de voorspellingen mag geloven.

Als er nog een leuke rit wordt gereden dan wil ik ook wel mee.
 
Ik moet werken.. -O-

Balen!
't Wordt namelijk echt goed motorweer (dit is trouwens niet bedoelt om je nog meer tegen je werk op te laten kijken hoor :o )

Het betreft trouwens alleen maar een meeting bij de Mac...voor de rest geen rit.
Dus ik denk dat ik er wel even langs rijd als ik optijd wakker ben. Toch even leuk al die poser fietsen zien 8-)
 
Ik heb net nog een ritje gedaan. Het ging niet erg lekker, er staat een hoop wind. Daarnaast een beetje last van mijn linker schouder -O-
Dus besloten naar huis te gaan. Rij ik in de allerlaatste bocht (opkomen N206 richting Katwijk a/d Rijn bij industrieterein 't Heen) mijn rechter knie nog even aan de grond *O* :+
 
Ik heb net nog een ritje gedaan. Het ging niet erg lekker, er staat een hoop wind. Daarnaast een beetje last van mijn linker schouder -O-
Dus besloten naar huis te gaan. Rij ik in de allerlaatste bocht (opkomen N206 richting Katwijk a/d Rijn bij industrieterein 't Heen) mijn rechter knie nog even aan de grond *O* :+

Ja, ik spotte je nog op de leidse vaart
 
Ik heb net nog een ritje gedaan. Het ging niet erg lekker, er staat een hoop wind. Daarnaast een beetje last van mijn linker schouder -O-
Dus besloten naar huis te gaan. Rij ik in de allerlaatste bocht (opkomen N206 richting Katwijk a/d Rijn bij industrieterein 't Heen) mijn rechter knie nog even aan de grond *O* :+


Daarom reedt er dus politie rond bij 't Heen B|

Daardoor kon ik em niet lekker doorhalen....
Of dat niet genoeg was ging daarna ook nog me brandstof lampje branden....
Dat word dus een paar dagen niet rijden tot dat de baas weer centjes op mijn rekening gedeponeerd heeft..... -O-



Edit: wel cool dat je nu ook je rechter knietje weer aan de grond weet te krijgen :9
 
Laatst bewerkt:
Daarom reedt er dus politie rond bij 't Heen B|

Daardoor kon ik em niet lekker doorhalen....
Of dat niet genoeg was ging daarna ook nog me brandstof lampje branden....
Dat word dus een paar dagen niet rijden tot dat de baas weer centjes op mijn rekening gedeponeerd heeft..... -O-



Edit: wel cool dat je nu ook je rechter knietje weer aan de grond weet te krijgen :9
Mijn lampje brandde al een tijdje, misschien dat het lukte omdat de motor lekker licht was :+
Ik probeerde niet eens een KD te maken en reed ook niet zo hard, dus ik was wel verbaasd :?

Ik heb net nog een ritje gedaan. Het ging niet erg lekker, er staat een hoop wind. Daarnaast een beetje last van mijn linker schouder -O-
Dus besloten naar huis te gaan. Rij ik in de allerlaatste bocht (opkomen N206 richting Katwijk a/d Rijn bij industrieterein 't Heen) mijn rechter knie nog even aan de grond *O* :+

Ja, ik spotte je nog op de leidse vaart
Ik heb je niet terug gespotterd :$
 
Laatst bewerkt:
~[

[...]

Ik heb je niet terug gespotterd :$



Ik was dat zwarte stipje dat jou voorbij kwam scheuren vlak voordat jij dacht 'What the hell was that?!'





Ohnee, deze keer reed ik in mn tuut ;) Ik zwaaide nog wel even maar denk dat je dat niet meer hebt kunnen zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan