Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede middag :W

Iemand toevallig nog wezen kijken bij 4x4 in Katwijk. Voor mij is het er helaas niet van gekomen...

Had ook wel een rondje willen doen met m`n auto :+

Kom dr net vandaan. We waren niet de enige, heb dus weinig (niets eigenlijk) gezien -O-

Zijn vanochtend in Naaldwijk geweest bij Motor Centrum west en Motorworld. Bij mcw 1 duc 748 gezien en bij motorworld een leuke duc 749. Daniel heb staan kwijlen (wij ook)
Nog ff doorsparen...
 
Halloootjes!

Lekker weertje zeg :)
Rijdt ik een uur geleden vanaf katwijk richting transferium. Komen er bij de kruising na de chinees zegmaar, een Porche Carrera GT, een normale Carrera en een Bugatti (ouder type) de hoek omzetten. Meteen erachter aan plakken natuurlijk.
Kneiterdoof van die Bugatti haha...daaaamn wat een geluid.

Daarna gingen ze bij transferium de snelweg op. Helaas niet vol het gas erop, dus ik heb maar afscheid genomen toen, omdat ik wel even wilde doorrijden ;)
Zo, dat waren mijn belevenissen weer voor vandaag...:P
 
En ook weer thuis :W

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, en Marika bedankt voor het voorrijden.

Testikels/Daphne bedankt voor het ijsje :9

@ GixxerZweed: Ik krijg noor een paar liter benzine van je :P :+
 
Aangezien de A10/A4 trajencontrole hebben heb je op de andere stukken flink doorgeblaast *D :]

A4 staat al maanden uit, a10 heb ik hem niet gezien....ff checken

pfew wij zijn over a10 oost->zuid gegaan

We hebben vooral het stuk a44 echt schofterig doorgeknalt, de rest was max 30 te hard.
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis :W

Iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Voorrijders: Maat GSxie, Monkey en Marika bedankt.

Helaas dat de navigatie ermee stopte.

Testikels en Daphne bedankt voor het ijsje :Y

@gR1d jammer dat het niet gelukt is om de groep bij te halen ;(
 
Laatst bewerkt:
Hier een berichtje van Remi ;) .
Ik heb werkelijk een mooie route gereden op een gegeven moment een heel stuk van de ANWB Duin&Dijk route. Heerlijk gegeten in Schoorl Tosti Rozemarijnbrood Ham/Kaas tomaat en pesto en twee glaasjes melk.
Trouwens nog een schitterende bochten combi gereden dat vonden er meer motorrijders want er was er eentje foto's aan het maken en de anderen rijden. En een fotoshoot sla ik niet over dus die bochten combi ook een paar keer gereden *D . Was stuk voorbij Petten.
 
A4 staat al maanden uit, a10 heb ik hem niet gezien....ff checken

pfew wij zijn over a10 oost->zuid gegaan

We hebben vooral het stuk a44 echt schofterig doorgeknalt, de rest was max 30 te hard.

A10 doelde ik op het 80km stuk. Maar wist niet dat de A4 uitstond? Ook toevallig een datum bekend wanneer die het weer gaat doen :)
 
A4 staat al maanden uit, a10 heb ik hem niet gezien....ff checken

pfew wij zijn over a10 oost->zuid gegaan

We hebben vooral het stuk a44 echt schofterig doorgeknalt, de rest was max 30 te hard.

Nou "schofterig doorgeknalt" dat viel toch best mee? O-)

(geen flitsers onderweg.....toch?)
 
Goedemorgen, mooi dat jullie een fijn ritje hebben gehad volgende x ben ik er ook weer bij! Ik gaat nu plat, slaaplekker he _O-
 
Brrrrrr, was best wel frisjes. Heb dooie vingertoppen gewoon. Rondje schiphol gedaan en welgeteld 1 auto ingehaald op de A44/A4 en 1 verdwaasde kip bij Lisse bijna omver gereden.
Was wel erg vroeg, de Mac's waren nog dicht. Mooi mn ontbijtje gemist :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan