Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rij jij motor dan???
:+

@MM, Ik heb leuk werk en ga er ook nog eens met de mopet naar toe *O*
kweet het, je kan niks met deze opmerking.....

Had ik al verteld dat er vanochtend voor zessen een vrachtwagen klem zat tussen 2 vangrails bij het Centraal Station in Den Haag?! 6 van die bouwvakkers kijken of er echt niet nog een beetje ruimte zat...nope...geen beweging in te krijgen. Toen ze de thermoskannen met koffie te voorschijn haalde heb ik maar een alternatief parcours gevolgd.
Had eigenlijk om een uur of 8/9 moeten gebeuren _O- nee hoor, meen ik niet :Y
Nee, hij raced motor :]

En nee, ik heb niets aan jouw opmerking :+
Ik heb het ook naar mijn zin op mijn werk, maar na een vakantie voelt dat toch anders.
 
Does anyone here know where i can find a reseller for Lockhart Phillips windscreens here in the NL?
Been searching but can not find anything.

Checked the states, they wanted about $ 40.- but then it would cost about $ 140 to have it sent here HAHAHAHAHAHAHAHA.
 
Laatst bewerkt:
Does anyone here know where i can find a reseller for Lockhart Phillips windscreens here in the NL?
Been searching but can not find anything.

Checked the states, they wanted about $ 40.- but then it would cost about $ 140 to have it sent here HAHAHAHAHAHAHAHA.
Never heard of it :N

I know windscreens from puig, zero gravity, fabri, MRA
Maybe one of them is to your liking


Zo, net het nieuwe bandje ingereden. Bevalt goed, stuurt makkelijk en licht in en voelt stabiel in de bochten. Gelijk nog even een KD gedaan bij Leimuiden :]
 
Never heard of it :N

I know windscreens from puig, zero gravity, fabri, MRA
Maybe one of them is to your liking


Zo, net het nieuwe bandje ingereden. Bevalt goed, stuurt makkelijk en licht in en voelt stabiel in de bochten. Gelijk nog even een KD gedaan bij Leimuiden :]


Ik heb vandaag een lekkere 1+2+3+4 maaltijd op van de Appie :)
 
Leuk om te zien!!!

@ Sjoerd GEFELICITEERD *O* *O* , en welkom terug natuurlijk :W

@ Geert, blij dat je weer verder kan rijden, wel kut van de schade..... :/

Ben zelf zondag avond ook weer thuis gekomen van 4 dagen Eifel. Gingen met z'n 6'en heen, kwamen met 4 terug.

Donderdag kreeg een reisgenoot een telefoontje dat een vriendin van hem door de bliksem was getroffen en overleden, die is de volgende dag huiswaarts gekeerd. Zaterdag is de vader van een vriend die mee was aangereden in een blinde bocht doordat een oude Porsche 914 de bocht miste. Die ligt nu nog in het ziekenhuis van Koblenz, motor van 4 maanden oud compleet aan gort. Sta je dan, bijna met z'n allen (1 liggend op het asfalt) op je laatste avond met een BBQ in de planning......

Wij verbleven trouwens in Bike-Inn aan de Moezel, gezellige tent met stalling en behulpzame eigenaren. Aanrader :Y

Trieste gebeurtenis zeg -O-
Blikseminslag, je maakt meer kans om de loterij te winnen '(


Nog nooit van gehoord :?

Puig, mdi zijn de bekendere....

:^
is er iets speciaals aan die philips ruitjes?



Ik heb vandaag een lekkere 1+2+3+4 maaltijd op van de Appie :)

Aanrader: stoommaaltijd van de AH :9



Ik heb vandaag ook ff een rondje gedaan van +450km :]
Ook weer tijd voor een oliewissel...
 
Laatst bewerkt:
Never heard of it :N

I know windscreens from puig, zero gravity, fabri, MRA
Maybe one of them is to your liking


Zo, net het nieuwe bandje ingereden. Bevalt goed, stuurt makkelijk en licht in en voelt stabiel in de bochten. Gelijk nog even een KD gedaan bij Leimuiden :]


Ik m'n toeslider aan de grond vanochtend naar werk toe bij de afrit Nieuw-vennep van de A44 af (erg mooi bochtje).
Volgens mij moet ik toch eens m'n knie gaan uitsteken, straks zit er een gat in m'n schoen :+
 
En je tenen op je steppie zetten ipv van je voet :+

Ik bedoel dezelfde bocht btw :Y

Ja precies...maar ik was helemaal niet bezig met die bocht. Meer aan het slapen haha.
Dus ik nam hem vrij hard dus moest aardig plat, dus ik schrok zelfs een beetje dat m'n nemen de grond raakte :P

Zelfde afrit...oja, staat zeker ook op de borden :+
Ik rijd op de automatische piloot ghehe :Z
 
goede morgen uit het zonnige Twente.gisteren even wezen shoppen op eBay... bar end spiegels.en een camera steun voor op de tank. nu hopen dat de handel beetje snel wordt overgevlogen.
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan