Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er nog mensen met aspiraties voor een lang weekend weg? Ik ga denk ik in November nog 1 of 2 lange weekenden weg (Ardennen, Eiffel of Schwarzwald) en met meer mensen is dat ook verre van vervelend.
 
maandag nog een daggie op zandvoort trouwens :) Weer in groepje 4 *D

Aan de duitslandgangers: veel succes, misschien ben ik er de volgende keer weer bij...

Ik zit er namelijk aan te denken om de straatfiets wegtedoen en te gaan kitesurfen :)
 
Zo, net pal voor m'n neus een motorrijders op de grond op de Brouwerstraat hier in Rijnsburg...
Of hij nou werd aangereden van achter of gewoon balans verloor, kon ik niet zien. Was wel knap lullig in ieder geval -O-
 
Tijdens de rit naar huis net, ging mijn FI lampje knipperen -O-
Na een paar minuten was het weer weg. Leuk, net voor het weekend nog ff een storing. Hoop maar dat het vocht was van het wassen, anders kom ik ergens in Duitsland stil te staan :+
 
Trouwens, denk wel bekend bij een ieder....maar ff de N441 mijden. Gisteren denderde ik over vergefreesd asfalt en das nie fijn nie -O-

Eindelijk nieuw asfalt :)
Sommige stukken zijn daar echt helemaal verrot.
Ben alleen bang voor 1 ding: (dubbele) doorgetrokken streep. Je kan we donder op zeggen dat ze die klakkeloos neerplempen :X
 
Zo ik ben er ook weer *O*

Altijd leuk je ADSL Modem/Router/VOIP stuk :( Gevolg..... meer dan 2 weken zonder internet (garantie->provider->nieuwe krijgen = 12 dagen B| ), en dat is voor dit persoontje 2 weken kwelling geweest.

Nog wat spannends gebeurt of moet ik echt al die 1000 posts door gaan lezen :X
 
Tijdens de rit naar huis net, ging mijn FI lampje knipperen -O-
Na een paar minuten was het weer weg. Leuk, net voor het weekend nog ff een storing. Hoop maar dat het vocht was van het wassen, anders kom ik ergens in Duitsland stil te staan :+

Het heet ook 'wassen' en niet 'verzuipen' :+


daar kan je gewoon overheen hoor :+

Jij hebt een strippenkaart bij het CJIB toch?
 
Tijdens de rit naar huis net, ging mijn FI lampje knipperen -O-
Na een paar minuten was het weer weg. Leuk, net voor het weekend nog ff een storing. Hoop maar dat het vocht was van het wassen, anders kom ik ergens in Duitsland stil te staan :+

Das je fuel injection lampje, zou hem toch maar even laten uitlezen als ik jou was.
 
Das je fuel injection lampje, zou hem toch maar even laten uitlezen als ik jou was.
Laten? Dan kan je gewoon zelf doen :Y

ff een spijker in een connector onder het zadel steken en kortsluiten met het frame. Maar het lampje is nu weer weg dus heeft ie geen storing meer. Maar ik zal zo ff kijken of er nog wat uit te lezen valt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan