Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deeltje 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het stil hier... :?

Gaan er vanavond nog mensen rijden? :] Als ik het allemaal haal doe ik vanaaf ff een rondje met Rubs88, mensen zin om mee te gaan?
 
Howdy,

door omstandighede moet ik nu tijdelijk bij mijn ouders wonen (te Oegstgeest), dus hoor ik hier nu ook wel even thuis (A)

Ik reed eigenlijk nooit met de motor hier (vroeger wel met het brommertje), maar wat zijn beetje mooie bochten-combinatie hier?

Las dat woensdagavond jullie "vaste" afspreekavond was, helaas kan ik vanavond niet, anders had ik dat mooi even meegepakt.

Tot spreeks/horens.
 
Laatst bewerkt:
Dat rondje van vannavond waar gaat dat een beetje naar toe, aantal km.Mischien ff mee tuffen.
full
 
Laatst bewerkt:
Dat rondje van vannavond waar gaat dat een beetje naar toe, aantal km.Mischien ff mee tuffen.[afbeelding]
Rondje door de omgeving, weet niet precies waarheen. Suggesties zijn altijd welkom.
Het wordt al weer vroeg donker dus het ritje zal hooguit 1,5 uur zijn.

@Djeepert: Welkom :W

Edit: Heb een rondje in mijn hoofd zitten waar we iets meer dan een uur over doen. Voornamelijk bekende wegen en een aantal minder/niet bekende wegen. (voor mij dan)
 
Laatst bewerkt:
Rondje door de omgeving, weet niet precies waarheen. Suggesties zijn altijd welkom.
Het wordt al weer vroeg donker dus het ritje zal hooguit 1,5 uur zijn.

@Djeepert: Welkom :W

Edit: Heb een rondje in mijn hoofd zitten waar we iets meer dan een uur over doen. Voornamelijk bekende wegen en een aantal minder/niet bekende wegen. (voor mij dan)
Ik ben er 90100% zeker ook bij. Zoniet dan laat ik dat nog ff weten :)

1915 @ Transferium?
 
Laatst bewerkt:
Howdy,

door omstandighede moet ik nu tijdelijk bij mijn ouders wonen (te Oegstgeest), dus hoor ik hier nu ook wel even thuis (A)

Ik reed eigenlijk nooit met de motor hier (vroeger wel met het brommertje), maar wat zijn beetje mooie bochten-combinatie hier?

Las dat woensdagavond jullie "vaste" afspreekavond was, helaas kan ik vanavond niet, anders had ik dat mooi even meegepakt.

Tot spreeks/horens.

Hey, jij hier weer :P
Ik ben degene die de VFR aan Wiim heeft verkocht ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan