Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o Topic Deeltje 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
de mijne is ook nog 25kw hoor B|...... was een lekker rondje uitwaaien vanavond. morgen deze tank leeg rijden. en dan nog maar zo`n halve bus cleaner erin en dan ben ik benieuwd morgen avond. of er dan nog steeds nieuwe paus is. '(

ah dustouch, had al het idee dat je of niet echt je best deed, of 25kw had idd :P

moet je nog lang?
 
Morgen mijn, jawel, tweede rijles. Ik hoop dat ik nu alle oefeningen eens mag doen, want ik wil vaart maken. :9 Ik hoop dat ik mezelf kan bewijzen tijdens het wegrijden vanaf de Hooigracht en dat ik het allemaal snel kan afronden. IK WIL RIJDEN! 8-)

Iemand nog tips en trucs? :$
 
Morgen mijn, jawel, tweede rijles. Ik hoop dat ik nu alle oefeningen eens mag doen, want ik wil vaart maken. :9 Ik hoop dat ik mezelf kan bewijzen tijdens het wegrijden vanaf de Hooigracht en dat ik het allemaal snel kan afronden. IK WIL RIJDEN! 8-)

Iemand nog tips en trucs? :$

ja niet te graag willen, overmoed etc.. als het lukt dan kan je het lukt het niet dan nogmaals proberen maar niet alles willen kunnen in 1 les.

Trouwens nieuwe laaarzen gekocht :D alpinestars mx5r-gore tex iets in die zin :P
 
Mogge :Z

@ henksjap: Wat rubs88 al zei, niet te graag alles in 1 les willen doen. Gewoon alles op je af laten komen. Lukt het is het mooi, zo niet.... please try again. Je hoeft jezelf niet te bewijzen in 2 lessen.
 
Laatst bewerkt:
zat er ook al naar te kijken, ze hebben er meerdere :Y

Ga jij ook even kijken wat je gaat kopen zaterdag, kunnen samen even kijken? Misschien staan ze open en kan je je beste keus vaststellen....
Ik ben ineens wel erg enthousiast. Ik wil al jaren zo`n gevulde kar maar vind duizenden euro`s teveel O-)

Ik heb geen idee hoe hard die veilingen gaan.... Ik hoop dat iedereen maar op vakantie is tegen het einde :X

Oh ruk, ik had al weg moeten zijn naar Amsterdam... :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ook een goede morgen!

20.000 heb je ook wel een aardige 4wieler voor!

Wil zelf graag een R6 je *D Maar het meest nuttige is een 4 wieler als eerste aanschaf waarschijnlijk :N Dus zit ook nog een beetje met twijfels :P

@ Dennizz, hard aan het racen naar Amsterdam ;)
 
Heey het is al een paar topics geleden dat ik hier mee las en babbelde, maar ik ben er weer!
Iedereen nog heel? :)
 
Ok, copy that. Ik zal het rustig over me heen laten komen. Ben benieuwd wat ik vandaag allemaal ga doen. :)

edit: Tnx voor die link naar veilingsite. Ik hoop alleen niet dat de prijzen nog omhoog gaan schieten, maar op een paar helmen heb ik in ieder geval een bod gedaan. Precies de helmen die ik eerder gepast heb bij motozoom, maar die te duur waren voor mijn budget! :}
 
Laatst bewerkt:
Hallootjes,

Ben er ook weer eens. Top zo'n verhuizing naar een prachtig huis. Maar dat het internet een maand lang nog niet beschikbaar is, is dan weer een beetje jammer -O-


Ik heb helaas het ritje gemist gister zie ik. Had ik eindelijk weer eens tijd...

Uuhm had mvlaren nou een leovince op z'n ninja 250r?
Kan je mij misschien vertellen waar je die vandaan hebt en wat je kwijt was? O-)
Ik ben even aan het rondkijken voor m'n zusje voor een vervangend uitlaatje, want ze snapt het zelf niet (zegt ze...)


Verder weinig spannende dingen gebeurd eigelijk. Veel te druk om te rijden helaas. Een ritje naar werk is het enige geweest... :Z
Ging wel even mooi m'n motormanagement-lampje branden..altijd leuk!
Bleek dat het een storing bij m'n exup-klep is, die allang verwijderd is :? Maargoed, van het weekend gaan ze de motor even resetten om te kijken of het dan weg is.

Hier iedereen de goede kant boven gehouden, op mvlaren na las ik? :o

Stond trouwens een flinke controle bij het Tinq tankstation in Rijnsburg vanochtend, iemand idee wat daar gaande was?
 
Laatst bewerkt:
Is niet zo vreemd natuurlijk, die truttenschudder van U had beter een klein blauw kentekenplaatje kunnen hebben. Die komt iig beter tot zn recht :+
_O- _O-

goed middag allemaal,
ik ga zo maar eens even de motor opwekken en een tank met cleaner leeg rijden. en dat is gelukkig niet echt vervelend met dit weertje *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan