Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Dag ,de test gedaan met een nieuwe batterij (geinvesteerd), 13.5V gelijkspanning bij 3000 tr/min met of zonder lichten (niet goe).
Dan de wisselspanning gemeten deze waren alle 3 hetzelfde 35V bij 3000tr/min.
Ik heb zelf een klein vermoeden dat de spanningsregelaar zijn beste dag heeft gehad , kan deze ook getest worden?
Bedankt ,voor de snel cursus.
 
ja ..en hoe is de vraag???
Ik vind het een hele mooie vraag.



Ow ja XTZ750 & spanningsregelaar.
Als je langer met je spanningsregelaar wil doen zorg dan voor een goede warmteafvoer van dat ding en leg een extra massadraad van de accu (-) rechtstreeks naar de Spanningsregelaar.
Dat scheelt ook weer een aantal %
 
Google is your friend.....
 
Even een snelle vraag, ik heb een xt 600 E uit 2002 en is dit de originele peilstok? Zie niet echt een max of min staan en hij lijkt nogal kort?
 
Nu wou ik de start motor demonteren, ,olie liep eruit 1.5L ,olie peil gecheckt ,Het staat nog altijd op max. ?????
 
Dat systeem ken ik niet ,is dat ontluchten dmv schoef uit kleppendeksel draaien bij lopende motor?
 
vlot geopend ,ik zal het eens uitpluizen , na t weekend .Ik ga een weekendje Den Haag bezoeken ,als belg zijnde ??
 
Ik heb mijn carburateurs ultrasoon laten reinigen, nu erop gezet de de motor loopt weer top. Alleen zit er geen beweging meer in de choke, dit zat er wel nog in na het reinigen. Weet iemand waardoor dit kan komen?